UNATURLIG VS NATURLIG

Hei dere! Endelig fredag. Jeg er så trøtt etter uken at jeg må sove masse om jeg skal komme meg gjennom denne helgen. Jeg har for øvrig ikke barna denne helgen siden de er hos pappaen sin, så da har jeg jo muligheten til å gjøre det. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg garantert til å våkne på slaget klokken 06:00 i morgen tidlig uansett – siden kroppen min er så i vane på grunn av barna. Jaja, i det minste har jeg fått til en OK døgnrytme da.

Herregud som jeg kvier meg hver gang jeg skal legge ut bilder på bloggen som jeg ikke er helt fornøyd med, men nå for tiden prøver jeg å gjøre et iherdig forsøk på å tenke at det ikke er så forbanna viktig. I dag orket jeg ikke så mye sminke, så vipper og hele den pakka droppet jeg når jeg uansett bare skulle levere Noah til tanta mi som han skulle være på besøk hos. Håret mitt var også helt kaos, men samme det. Jeg har fått noen tilbakemeldinger fra dere angående at jeg burde legge ut mer “usminket” både av hverdagen med barna og meg selv, så jeg prøver det. Men jeg synes helt ærlig det er litt vanskelig.

Det er så uvant når jeg føler meg “naturlig” utseendemessig. Jeg liker meg aller best unaturlig med sminke, vipper og alt merker jeg. Haha! Ha en fin helg alle sammen ❤️

17 kommentarer
    1. Jeg vil si at jeg synes Noah ligner ganske mye på deg på dette bildet , og det synes best når du ser mer naturlig ut 😉

    2. Har du hørt teksten: “En får værra som en er da’n itte vart som en sku
      Inni er vi like, både je og du
      En får værra som en er da’n itte vart som en sku
      Ingen er da helt perfekt” Og sånn er det med den saken 😀

    3. Du er så undelig mye vakrere når du er naturlig i forhold til oversminket. De vippene du klistrer på deg er skikkelig unaturlig, og skjuler ditt vakre utseende
      Du er en nydelig jente.

    4. Det er pussig at man ser seg selv anderledes enn andre seg deg. Du er fin med sminke, og utrolig vakker uten sminke.

    5. Det er jo blitt slik at å ha et sminket ansikt er blitt det vanlige, det «naturlige», men det er jo ikke det. Du er alltid fin med sminke, men noe helt annet å se deg nedtonet og naturlig, du får mye bedre frem dine vakre trekk, spør du meg!

    6. Du ser så utrolig mye mer sofistikert ut når sminken er tonet ned! Jeg tror nesten ikke jeg har lagt merke til hvor nydelige øynene dine er fordi det første jeg har sett er vippene. Og jeg synes du virkelig kledde en mer naturlig farge på munnen. Har du vurdert å få en professionell stylist til å lære bort noen triks? Eller kjøp deg en god bok om make-up og ha det morsomt med å eksperimentere med forskjellige ting.
      Du er singel og du er klar til å gå tilbake til skolebenken, tenk på hvordan det ytre skal reflektere hvem du er på innsiden. Hva slags intrykk ønsker du å gi? Hvilke mennesker (partner, fremtidig arbeidsmiljø) ønsker du å appellere til? Det er lett å bli “stuck” i noe en har gjort lenge fordi det er det man kjenner og er komfortabel med. Og man kan være utolig feminin og sexy uten å være oversminket og med trange klær som viser mye hud. Gjør litt research og finn en stil som appellerer til den du er i dag. Du er så oppegående og har så mange ressurser, la det vises på utsiden også…det er så lett å følge (unnskyld utrykket) bimbotrenden som er så utbredt nå….det er så langt fra hvordan jeg oppfatter deg! Lykke til, forandring fryder 🙂

    7. Må bare spørre,men har du aldri barma dine selv lenger? Bestemor,tante,din tante,hos pappan sin,hos dine foreldre osv..? Får et inntrykk av at du sjelden bruker mye tid med dem selv.

    8. Anonym: Hva er det du snakker om? Jeg har jo så og si aldri avlastning? Ble helt satt ut av denne kommentaren og egentlig skikkelig lei meg. Jeg har barna alene 80% av tiden, på fredag skulle bare Noah være hos tanta mi en time før Fredrik skulle hente han etter jobb, siden Fredrik har barna i helgen.

      Leo har vært hos bestemoren sin 2 helger på 2 måneder eller noe. Fredrik har barna 3 helger i måneden (samværsavtalen vår ville jeg egentlig holde for oss selv, men føler meg litt tvunget til å si noe om den når du kommenterer ting som at jeg liksom ikke har barna mine noe selv lenger) og det er det. Inntrykket du sitter med stemmer derfor ikke i det hele tatt, det kan alle jeg kjenner skrive under på og jeg er ordentlig lei meg for at jeg har klart å gi deg det inntrykket gjennom bloggen.

    9. Det var ikke skrevet med en kritsik undertone,så da ordla jeg meg feil,beklager det. Har bare fått inntrykk av det gjennom de siste innleggene,men da har jeg misforstått. Beklager.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg