MYE SOM SKJER..

Hei dere! Nå er jeg egentlig straks på vei til butikken fordi jeg er så fjern at jeg har glemt at det er stengt i morgen. Jeg har alt for mye å tenke på om dagen, så jeg må vel kanskje regne med at jeg glemmer litt her og der. I det minste er det mye som skjer om dagen og det liker jeg jo veldig godt, heller litt for mye enn litt for lite. 

I dag har vi vært på besøk hos bestemoren min som bor her i Larvik, Noah synes det var veldig koselig å se henne igjen og det betyr så mye. Jeg hadde meg vegansk iskrem til henne og hun ELSKET den. Haha! Sånt synes jeg er så gøy 💖 I tillegg har jeg drevet med noe så ufattelig kjedelig som regnskapet mitt i dag, hentet og levert i barnehagen og stresset som en gal med å komme i gang igjen med å ordne rommet til barna her hjemme.

Heldigvis er det fridag i morgen så da får jeg gjort ganske mye da også. Til helgen blir det reising på meg igjen, siden barna har pappahelg og bestevenninna mi har bursdag. Det gleder jeg meg så mye til! I tillegg har jeg konsultasjonen min neste uke hos kirurgen jeg høyst sannsynlig skal operere meg hos, samt møte med de jeg har bloggkontrakt med – som jeg også tror blir interessant og bra. I tillegg er jeg litt stresset fordi jeg må bli helt ferdig med regnskapet mitt (og det er jeg ikke enda, for å si det sånn) og samtidig ha et (muligens flere) møte på skolen jeg skal begynne på til høsten, levere bra her på bloggen og huske å glede meg litt over at det er vår 🌸 OG planlegge 17 mai. Det har jeg heller ikke begynt med enda.

Tenk at det er 3 (!) år siden jeg tok disse bildene sammen med Leo. Husker det som om det skulle vært i går altså! Lille babyen min 👶 Gikk forbi en så fin mamma med en nydelig liten baby i byen i dag, og kunne ikke annet enn å tenke at hun var så heldig som hadde baby, samtidig som jeg pustet veldig lettet ut over at det ikke var meg.

5 kommentarer
    1. Skjønner ikke helt hvorfor du får gjort mer siden det er fridag i morgen? Du er jo hjemme uansett, bare at i morgen må jo Leo være hjemme fra barnehagen også 🙂 Bare en tanke, for skjønte ikke helt hva du mente der?

    2. Anonym: Tenkte mer på at siden det er 1 mai og fridag for de fleste så er det meste stengt, og da har vi ikke andre planer enn å være hjemme – så da blir det enklere og faktisk få gjort noe 🙂

    3. Uff, jeg klarer ikke å slutte å tenke på det. Det at hvis du tar operasjonen kan du angre som faen. Enten ved at du får komplikasjoner som gjør at du får traume eller varige komplikasjoner, eller at får psykisk påkjenning i etterkant ved at det blir helt anderledes enn du vil, eller at du ser det ikke hjalp psyken din likevel.Jeg er faktisk utrolig redd på dine vegner.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg