KAN VI FINNE TILBAKE TIL HVERANDRE?

— Det har jeg fått mange spørsmål om. Er det noen sjanse for at Fredrik og jeg finner tilbake til hverandre?

Bilder av Fredrik og Leo fra sist gang han var her for å tilbringe tid med barna.

Om jeg skal svare på dette i dag så vil svaret være nei, og at det er veldig lite sannsynlig at vi finner tilbake til hverandre. Som jeg allerede har nevnt flere ganger for dere så føler vi oss sikre på at vi har tatt den rette beslutningen med å gå fra hverandre. Jeg forstår selvfølgelig at det kan være rart å se for lesere som har fulgt bloggen min fra start, fordi jeg var jo sammen med Fredrik lenge før jeg startet bloggen og han har jo vært med på ekstremt mye av “blogg”-karrieren min. Man vet selvfølgelig aldri hva som kan skje i fremtiden, om 1, 5 eller 10 år. Jeg vet ikke selv, ingen vet det. Kanskje vi etter noen år for oss selv finner ut at vi vil prøve på nytt? Vi har ingen avtale om dette, men det kan jo aldri utelukkes 100% – det er det i grunn lite som kan her i livet. Eller kanskje vi finner ut at dette var det riktige og at vi aldri tenker tanken på at vi skal prøve på nytt.

Jeg er ikke en av dem som mener at det finnes en “den rette” der ute, jeg tror ikke på at det kun finnes ett menneske som passer hver og en av oss når det kommer til kjærlighetsrelasjoner. Men jeg tror at hvis det er meningen at man skal være sammen, så ender man opp sammen på en eller annen måte til slutt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg