HADDE NESTEN GLEMT DET..

Hei alle sammen!

I dag hadde jeg nesten glemt at det var 17 mai på torsdag, så jeg hadde heller ikke kjøpt noen fineklær til barna. Jeg prøvde å lete litt her hjemme, men de er så store nå at det har vel egentlig vokst fra så og si alt av hva vi hadde liggende i skapene her hjemme – så da måtte jeg ut en tur i all hast for å få tak i noe mens barna var med pappaen sin. I morgen har vi nemlig allerede lagt planer om at vi skal til min tante for å bade med guttene – det blir så koselig ❤️ Før den tid har jeg en time til Spray tan og litt diverse i morgen formiddag!

I dag har vi ellers hatt besøk av den ene fadderen til Leo som bor her i Larvik, altså en god venn av den lille familien vår – og det var hyggelig. Han hjalp til med å lage fruktsalat som jeg egentlig skulle lage til barna – mens jeg løp etter min minste skatt som er i trassalderen allerede. Hvor skal det ende, lurer jeg på 🙈 Dessuten har barna en tendens til å gjøre ekstremt mye rart om dagen.. I stad da jeg skulle haste avgårde fant jeg en, hold dere fast, kokt potet (!) fra lunsjen vår tidligere dag inne i skoen min da jeg skulle ta den på. Vel vel. 

Nå er i hvert fall barnas antrekk klare til den store dagen, og jeg har lagt frem bunaden min. Tenk at jeg holdte på å glemme å ordne 17. mai antrekk til barna.. Jeg henger så etter med klesvasken også at det er ikke godt å si hvordan det hadde endt om jeg ikke hadde kommet på det i dag. Haha, prisen for mom of the year går utvilsomt til meg.

Vi snakkes igjen om ikke så lenge!

4 kommentarer
    1. Jeg synes du gjør en utrolig god jobb som ung mamma, og det ser ut som guttene dine har det så bra! Jeg er like gammel som deg, og jeg er så imponert. Ha en fin 17-mai <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg