#MAMMASOM20

Hei dere. I dag er jeg 20 år, så det har blitt feiret stort i dag! Jeg fikk DEN herlige veganske frokosten på sengen av mamma i dag tidlig – med både iskaffe, mango-smoothie, byggrynslunsj laget på kokosmelk, sjokolade, frukt og Gudene vet hva jeg ikke fikk, for å si det sånn. Sammen med gave og et veldig koselig kort 💌 Dessuten fikk jeg litt kosetid med Leo før han dro i barnehagen, og Noah hjalp meg iherdig med å få ned den store frokosten. Han spiser jo snart mer enn meg, så.

Som jeg fortalte dere i går – så var jeg jo egentlig forberedt på å være alene i dag  derfor hadde jeg jo også kjøpt inn til egen bursdagsfrokost selv (jeg hadde til og med kjøpt roser til meg selv, her snakker vi planlegging) Is, sjokolade og frukt kjøpte jeg inn til meg selv, så den frokosten måtte jo også inntas. For å gjøre en lang historie kort: Jeg har spist MYE bursdagsfrokost i dag. Såpass mye at jeg enda er mett, og klokken nærmer seg faretruende 20.00 på kvelden. 

Nå er jeg for alvor ferdig med tenårene, og selv om jeg har gruet meg til den delen – så føles det helt OK i dag. Ikke at jeg merker så mye forskjell, kanskje det er nettopp derfor det føles greit. Jaja, 20 år er jeg enten jeg vil eller ikke – så da får jeg bare gjøre det beste ut av det, og glede meg over tenårene jeg fikk som gav meg så mye fint (inkludert to fantastiske barn) ❤️ Jeg er så takknemlig over alle de fine menneskene jeg har rundt meg, det merker jeg ekstra på dager som bursdagen min!

Tusen hjertelig takk for alle gratulasjoner!

20 kommentarer
    1. Åå så godt det var å lese innlegget ditt, ble skikkelig glad. Leste nettopp Anna Rasmussen sitt innlegg om hennes bursdag. Hun har/hadde også bursdag i dag eller i går? og hun var så utrolig utakknemlig at jeg nesten ble dårlig av å lese innlegget hun hadde skrevet. Fyysøren.
      Er det noe jeg digger, så er det takknemlige folk som deg. Tusen takk! Takk for at du er så takknemlig og for at du setter så stor pris på “små, hverdagslige” ting. Det var skikkelig digg å lese bloggen din etter hennes. Og gratulerer så mye med dagen, Jessica. Håper den var knall, det unner jeg deg virkelig. Har lest bloggen din skikkelig lenge, og det kommer jeg definitivt til å gjøre så lenge du skriver. Klem fra meg(som bare måtte gi deg den skryten du fortjener).

    2. Elise: Hei Elise! Selv tusen takk – ble ordentlig glad inne i meg når jeg leste kommentaren din <3 Jeg er ekstremt takknemlig. Både for alt, lite og stort, jeg har fått i dag - og for at akkurat du leser bloggen. Det betyr masse å få høre så mange fine ord!
      Klem

    3. Gratulerer med dagen😊husker deg veldig godt fra da du var ei lita jinte,og søstrene dine😊tia går fort, tenk at du er 20 og mamma til to fininger💙

    4. Gratulerer med dagen 😊 hvis det er en trøst, så er alternativet til å ikke bli 20 år mye verre;) håper dagen ble fin i alle fall. Det fortjener du slik du står på hele tiden😊

    5. Gratulerer med dagen <3 har spørt flere ganger og lurer på om du kan svare på hvorfor du er så fryktelig opptatt av at 20 år er gammelt? For meg virker det bare teit å mase sånn om det. Du er ung mor og har hele livet foran deg. Slapp nå av. Som en over her sier; alternativet er liksom ikke så bra.
      Litt godt å vokse opp og bli mer moden også og ferdig med tenårene og problemene som gjerne hører til, haha 🙂

    6. Gratulerer så mye med dagen! Du kan glede deg, 20 åra har så mye å by på😊du er ei flott jente og den mest voksne og reflekterte 20 åringen jeg vet om😊

    7. Anonym: Åh, unnskyld om jeg ikke har svart deg! Jeg innbiller meg at jeg er flink til å svare i kommentarfeltet, men der ser jeg at det glipper litt av og til. Jeg er ikke opptatt av at det er så gammelt – jeg vet jo selvfølgelig at 20 år ikke er skikkelig gammelt. Men jeg tror jeg bare synes det var ekstremt rart å fylle 20 og være ferdig med tenårene, og at det får meg til å føle meg litt gammel 🙂 Haha!

      Absolutt!

    8. Hei. Lurer på hva du tenker rundt det og ikke være sammen med barnefaren? Er selv i samme situasjon og klarer ikke tenke positivt. Det jeg er trist for er at jeg ikke kan se barna mine hver dag. det er en utrolig stor hjertesorg. Jeg har fått barna mine for å se dem hele tiden og nå mister jeg halve barndommen..50/50. Har det veldig vanskelig

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg