ET SPENNENDE MØTE OG TRAVLE DAGER

Hei alle sammen! Beklager at dere ikke hørte noe fra meg i går – jeg tok meg dagen etter bursdagen min til å logge av litt. Veldig deilig, men enda mer deilig å komme tilbake nå! Det var forresten kjempekoselig å få så mange hyggelige kommentarer i anledning fødselsdagen min. 

I går hadde vi et spennende første møte med den nye barnehagen barna skal begynne i til høsten. Bare noen måneder igjen nå! Jeg fikk et veldig godt inntrykk, flinke og engasjerte ansatte og veldig fine uteområder. Det er forresten ikke sånn at jeg valgte å ta Leo ut av den gamle barnehagen sin, men at den skulle legges ned og slås sammen med flere andre – og at den nye barnehagen er resultatet. Ville bare få med det – fordi jeg ville ikke ha lyst til å ta han ut av noe han trivdes så godt i.

I tillegg har jeg vel knapt sittet stille siden søsteren min kom hit til oss på slutten av bursdagen min – vi har vært på shopping og fått lekt masse med barna, og i dag har vi vært hos frisøren og på lekeland med barna, vi har vært på noen butikkturer, på en kafetur, samt i fine Sandefjord og er nå kommet hjem igjen for en stund siden. Intenstivt, men veldig gøy! Barna var slitne etter dagen de også, så det er jo et godt tegn på at vi har fått nok ut av både dagen i dag og de siste dagene 😴

Lekeland med barna var forresten supergøy. Så mange herlige barn! Jeg må nesten ta meg selv i å tenke på hvor glad jeg er i barn. Det er litt morsomt siden jeg ikke kunne fordra barn, verken tanken på egne, eller andres barn generelt – før jeg fikk barn selv. Så finurlige og morsomme. Litt mye støy da, så må innrømme at det var godt å dra derfra også 😂

Håper dere har hatt en fin start på helgen, vi snakkes om ikke så lenge ❤️

4 kommentarer
    1. Virker som dere har hatt det veldig hyggelig! 😊
      Siden du er så opptatt av dyrevelferd regner jeg med det inkluderer sjø-/havdyr. Er ikke sikkert du er klar over det, men helimballonger er blant verstingene når det kommer til plastforsøpling i havet. Det er så lett å miste ballongen, og så sprekker den ofte over havet (eller lander på bakken og blir skylt i vannet av regn), og ender opp som fiskemat 😞 Utrolig trist, men veldig lett å unngå ved å ikke kjøpe slike ballonger. Vet det er hyggelig, men det er mye bedre å blåse opp en ballong hjemme hvor man har 100% kontroll. Barna har like mye glede av det 😊
      Det er bare ment som informasjon, for all del ikke noe politi her 🙅 Er ikke mange mnd. siden jeg ble fullt klar over det selv, så vil bare gi en heads up 😊

    2. Når vi likevel snakker om heliumballonger; det verste med de er nok at det er mangel på helium i verden og helium trengs blant annet til MR-maskiner. Sånn til info:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg