JEG VILLE IKKE ENDRET NOE

Hei dere! I dag har vi vært på tur og gikk tilfeldigvis forbi (Okei da – HELT tilfeldig var det kanskje ikke) forbi der hvor vi bodde da Leo var baby. Det var helt rart å gå forbi noe som en gang har vært et hjem! Vi bodde der fra jeg var ca 7 måneder på vei med min eldste sønn, til han var 4 måneder gammel. Det gikk med andre ord ikke så altfor lang tid før vi flyttet til en større leiligheten, altså denne jeg fortsatt bor i nå, men likevel husker jeg tilbake på den tiden med så mye glede. Utrolig mange fine minner fra jeg ble mamma for første gang, og noen rimelig tøffe stunder også. Alle våkennetter, og alle koselige stunder med den nyfødte babyen min. Da vi gikk forbi fikk jeg helt flashback, det var så rart. Så heldig jeg var som fikk en så fin start på mammalivet – jeg ville faktisk ikke endret noe om jeg fikk mulighet til å gå tilbake.

Jeg er mye ute med barna om dagen fordi været er så fint – men jeg blir ordentlig sliten av varmen også jeg! Barna sover nå, så jeg har bare tenkt til å lage meg en god middag og slappe av resten av kvelden. Med dokumentarserier. Haha! Jeg gleder meg til helgen, og håper dere gjør det samme ❤️ God helg!

4 kommentarer
    1. Jeg og samboer var faktisk å kikket på den leiligheten da dere skulle flytte ut. Den er så utrolig fin! Og å gå forbi steder der man har bodd bringer frem så mange minner, går jeg feks forbi barndomshjemmet mitt med ei venninne skravler jeg henne ihjel om alle minnene rundt det. Ha en fin kveld!<3

    2. Kjære Jessica. Du virker så fornuftig, velmenende, klok og voksen. Du sier mye riktige, og fine ting om ulike sider av livet. Du virker rett og slett som et godt menneske både på innsiden og utsiden. Ønsker dere en god helg 🙂

    3. For et herlig vær dere har!😄 jeg bor på nordmøre og her har det vært skikkelig drittvær de siste dagene.
      Lurer forresten på om du har noen dokumentarer på Netflix som du kan anbefale?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg