TELLER NED TIL…

Jeg har fått så god respons på slike blogginnlegg tidligere, så i dag tenkte jeg å fortelle dere litt om hva jeg teller ned til og gleder meg til for tiden ❤️

2 dager til miniferie! På mandag drar min eldste gutt og jeg til Gjøvik for en liten miniferie. Minstemann skal være hos pappaen sin i Larvik så lenge! Er det noe jeg har innsett så er det at det er viktig at man har litt alenetid med en og hver av barna en gang i blant også! Jeg gleder meg til å se igjen venner og familie, og selvfølgelig til å få mye tid sammen med skatten min som har blitt så stor. Han elsker virkelig å være på tur, og derfor gleder jeg meg så mye bare til å dra sammen med han 🚂

12 dager igjen til stavernfestivalen! Stavern er faktisk helt nydelig på sommeren, og stavernfestivalen har jo endt opp med å bli en veldig populær festival hvor det kommer drøssevis av mennesker. De siste årene hvor den har blitt holdt kan jeg huske hvor mye mennesker det har vært i både Stavern og Larvik på dagtid! Det blir så gøy, og det er første året mitt hvor jeg drar på festival – så jeg aner ikke hva jeg kan forvente. Men jeg lover oppdateringer, og krysser fingrene for at det blir like hyggelig som jeg ser for meg at det blir 🤞

Omtrent 40 dager til aleneferie! I august en gang drar jeg jo på aleneferie (så antall dager som gjenstår er litt unøyaktig) og jeg skal ikke være mutters alene heller altså. Jeg er såpass sosial at da ville jeg enten gått på veggen, eller ringt mamma såpass mange ganger om dagen at hun ville gått på veggen. Hah! Jeg drar enten med ei venninne, eller søsteren min. Første ferien min alene siden jeg fikk barna og det gleder jeg meg stort til!

45 dager til barnehagestart for guttene! Minste gutten min begynner i barnehagen for første gang i år, og jeg kjenner bare at jo nærmere vi kommer barnehagstart, jo mer riktig føles det. Jeg tror det blir en stor glede for barna å gå i barnehagen sammen, og at de kan passe litt på hverandre i årene som kommer. Også har de jo alltid en venn i hverandre, og det er så godt for meg å tenke på.

50 dager til skolestart for min del! Skal ikke innrømme at jeg blir litt svett av tanken på at det er relativt kort tid igjen til skolestart, men det handler ikke om nerver eller at jeg tenker at jeg ikke kommer til å mestre det. Jeg tror det handler mest om at tanken er så utrolig uvant! Nå har jeg jo ikke gått på skole siden 2014, og det var jo ungdomsskolen. Helt merkelig å tenke på at det er gått 4 år siden det, og jeg kjenner at jeg er så klar for skole, eksamen og hva enn som venter.

176 dager til jul med barna! Haha, dette er jo ganske lenge til da, men jeg måtte bare ha det med likevel siden jeg gleder meg så enormt til den fineste tiden på året. Jeg er så heldig å få feire med begge barna mine i år, til tross for at jeg ikke er sammen med Fredrik lenger. Vi har bestemt at vi skal feire sammen i år, fordi vi begge vil være med barna og siden vi har en såpass god tone, så gjør det oss ingenting å være sammen for guttene våre. Hvilket jeg er kjempetakknemlig for, selvfølgelig. Man er nødt til å sette egne behov til side, og jeg er så glad for å se at det er noe vi får til begge to. Jeg tror at de eneste som taper på at vi har noe annet enn en god tone oss i mellom, er barna våre.

Ha en kjempefin lørdagskveld videre!

4 kommentarer
    1. Nå aner jeg ikke hva slags festival Stavern festival er, men hvis det er musikk og du liker det, så kan jeg love deg at det blir artig.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg