ET BILDE SIER MER ENN TUSEN ORD

24 kommentarer
    1. Anonym: Hva mener du med «jaha»? Undrer meg over dere som klikker dere inn på bloggen min med en tilsynelatende negativ holdning hver gang. Jeg skjønner ikke poenget.

      Synes dette bildet var så herlig søskenbilde av guttene mine og siden bilder sier ting ord ikke kan, lot jeg det stå alene uten noen tekst i blogginnlegget 🙂 Var ikke ment som noe annet enn det.

    2. 00.03: Hvilken interesse har du av å vite om andre sine barns bleiebruk? Det får være grenser til hvor mye man som leser har krav på informasjon 🤷

    3. 00:30: du ser jo på bildet at han har bleie, så hvorfor spørre? Annet enn at du skal ha frem din mening om at han burde ha sluttet nå i hans alder. Dette er veldig individuelt, og heller ikke noe du burde legge deg borti.

    4. Har en på samme alder her som bruker bleier. Ikke alle er tørre like fort. Ikke stress Jessica, han er helt normal for alderen.

    5. Melodiana: Okei, det var jo ikke helt tanken – at jeg ville vise at barna mine bruker bleier altså, men jeg kunne ikke legge ut mer av bildet fordi jeg ikke vil eksponere dem på den måten. (Ved å vise hele kroppene deres avkledd, ansikter og at de mulig kunne bli identifisert på bildet) Jeg prøvde å bare legge ut et koselig bilde av barna mine, og synes det sa mer enn tusen ord <3

    6. Herregud så mye rare folk…er jo helt naturlig å gå i bleien for småbarn og nakenhet hva gjør vel det,er jo steike varmt for tiden….Nei nå må folk skjerpe seg altså

    7. Var vel ikke såå vanskelig forstå meningen bak dette nydelige bilde?! supersøtt, herlig og ærlig. Klem

    8. Dette er ett sånt bilde som hadde passet fint i en ramme, tenk så fint minne å se tilbake på😻
      Forstår ikke at folk skriver så mye rart til deg hele tiden. Dette bildet trenger jo ingen forklaring! Det sier jo mer enn uendelige ord og er ett så vakkert bilde av guttene dine sammen!<3
      Jeg er daglig innom bloggen din, men har ikke skrevet noen kommentar til bilde før i dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg