HADDE NESTEN GLEMT DET..

Leo var bare 3-4 måneder gammel da vi flyttet til det som nå er hjemmet vårt juli for 3 år siden. Jeg hadde nesten glemt det, for juli er jo straks over – men jeg husker alt sammen som det skulle vært i går. Dagene med en baby og flyttingen som gikk tåelig greit – gleden over at jeg nylig var blitt mamma, gleden over å ha bloggen som var relativt fersk. 

Men aller mest gleden av å funnet et hjem som vi skulle dele med sønnen vår, med nok plass og vel så det. Det er litt sårt når jeg tenker tilbake på det nå som jeg er singel, men jeg er skrekkelig glad for at vi bråbestemte oss for å dra på visning på akkurat denne leiligheten. Det føles som hjemme, og jeg gruer meg allerede til den gangen jeg må flytte herfra når jeg en gang skal kjøpe mitt eget hus 🏡

Her var jeg akkurat fylt 17 og hadde Leo i armene mine da vi var ute i hagen vår og plukket bær. Ja, det var faktisk akkurat like koselig som det høres ut som. Haha!

Gleder meg over alle minnene jeg her herfra, og gleder meg til alle minnene vi skal skape sammen her i fremtiden. 

Et lite spørsmål til dere før jeg runder av her jeg sitter og halvsover: Ønsker dere å se bilder av barnas nye soverom, eller vil dere se video hvor jeg viser det frem? Ønsker alle en veldig fin søndag og avslutning på uken ❤️

5 kommentarer
    1. Hvordan får du tid til å gi nok oppmerksomhet til begge to? Sett så mange foreldre som “driter” i den ene, og viser nesten bare oppmerksomhet til den andre? Tips og råd?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg