MEST STILTE SPØRSMÅL DEN SISTE TIDEN

Når skal du dele den nyheten du har snakket om?

– Den skal jeg dele innen uken som kommer nå. Jeg gleder meg veldig mye! Jeg har bare ikke lagt ut om det i det vide og brede fordi jeg ikke vil snakke dere helt lei av det før jeg i det hele tatt har fått delt nyheten med dere. Haha!

Jeg minnes at du skrev en gang at du kjøpte klær på barneavdelingene. Gjør du det fremdeles, og tenker du noe på hva slags signaler du sender unge jenter ved å skrive om det?

– Det stemmer at jeg har nevnt at jeg kan kjøpe klær på barneavdelingen. Det hender at jeg gjør det fremdeles ja. Bukser er for eksempel noe som er vanskelig for meg å finne fordi de normalt blir for store på dameavdelingen, derfor har det vært en løsning for meg. Jeg har for øvrig ikke skrevet innlegg på innlegg om at jeg kjøper klær på barneavdelingen, men jeg har nevnt det. Jeg synes spørsmålet ditt er litt vanskelig å svare på – selvfølgelig ser jeg at det er uheldig å fronte det å kjøpe klær på barneavdelingen som noe normalt, for det regner jeg med at det ikke er for voksne – men jeg er liten av meg og er ikke høyere enn 160 cm høy, så det er ikke så rart jeg passer klærne. Jeg har ikke forsøkt å lage noe stort nummer ut av dette.

Kan du legge ut flere bilder hvor du ikke bruker så mye sminke?

– Selvfølgelig. Jeg bruker ikke SÅ mye sminke til vanlig heller altså, men det er de falske øyevippene som mange av leserne mine ikke er så fan av har jeg skjønt. Haha! Har begynt å droppe de mer og mer!

Lurer på noe angående planlagt keisersnitt. Før keisersnittet, er det epidural man får, eller spinal?

– Jeg fikk spinalbedøvelse. Nå har jeg riktig nok ganske høy smerteterskel – ikke er jeg spesielt redd for sprøyter o.l heller – men jeg synes det var vondere å sette inn kateter (som man må under planlagt keisersnitt) enn det var å få spinalbedøvelse💉

Hvem er det som tar bildene dine til bloggen når du er ute?

– Det kommer litt an på hvem jeg er med – venner, familie, mamma eller andre. Jeg skal kjøpe meg kamerastativ snart da – bare 3 år for sent omtrent.. Haha! 

Har Fredrik fortsatt et godt forhold til barna deres, som jeg har skjønt det så har du dem mest?

– Fredrik har et veldig godt og nært forhold til barna våre, slik han har hatt helt siden de ble født. Barna elsker pappaen sin ❤️

Hei! Jeg lurer på hva det flaueste du har opplevd er? Synes sånne historier er så morsomme å høre om!

– Haha, jeg har opplevd så mye flaut at dere aner ikke. Jeg tenkte å lage et eget blogginnlegg om dette, så jeg skal spare de beste historiene til det! Men vit at jeg  er ekstremt klossete og da jeg var yngre snublet jeg til og med i mine egne ben. Ja. Veldig gøy for de rundt meg om ikke annet.. 😂

Når skulle videoen hvor du svarte på spørsmål vi stilte til video-spørsmålsrunden komme ut?

– Den kom ut på bloggen tidligere i juli! På sommeren er det alltid litt kaos siden jeg vet mange blogglesere er på ferie og så videre, og forhåpentligvis legger fra seg telefonen litt (hvilket man bør når man er på ferie, så får dere ta igjen eventuell blogg-titting senere) jeg legger ved link til dere som har spurt etter videoen HER.

Hvordan har du det for tiden?

– Den siste uken har det faktisk skjedd veldig mye på privaten. Skal ikke begynne å si så mye om det, for da får jeg høre at jeg ikke burde si A om jeg ikke har tenkt til å si B og alt det der. Gjør kanskje det nå også 🙈 Men det er en grunn til at blogginnlegg ikke kommer ut helt når de skal, og at bloggingen min ikke har vært på topp den siste uken. Mye av det som har vært postet har også vært forhåndsskrevet. Det har vært tøft og det har vært mye. Jeg har kommet meg gjennom det, og jeg har det mye bedre nå. Tusen takk til dere som spør om hvordan jeg har det med jevne mellomrom, synes det er så utrolig herlig. Håper virkelig dere har det bra dere også. Snille dere!

Minstemann var ikke så interessert i å sove i kveld han – men etter samtlige timer med vugging, byssing, kosing, trøst og utallige klemmer – så sover han godt nå. Og det gjør jammen jeg snart også, foran tastaturet, om jeg ikke kommer meg i seng snarest. Vi snakkes mer i morgen!

15 kommentarer
    1. Det å kjøpe klær i barneavdelingen er ganske vanlig for de som er kortvokste. Spesielt bukser blir alt for lange i bena. Selv kjøpte jeg de fleste klær i barneavdelingen til jeg var over 30 og så det bare som litt kjedelig men mest praktisk. Orket ikke legge opp alt jeg kjøpte av nye klær.

    2. Spinalbedøvelse og alt som følger med er faktisk vondt, det kan jeg bekrefte, men det er vondere å ta ryggmargsprøve uten bedøvelse og klare å sitte stille gjennom hele prosessen.
      Du ser ut som en konfirmant i miniskjørt og uten sminke (ikke vondt ment altså), ung og vakker.
      Så du skrev om å snuble i egne bein, kom på noe jeg så for noen år siden. Ei jente, 17-18 år, som snubla i sine egne bein og tryna i ei handlevogn. Helt oppi med hodet først. Du skulle sett dama som hadde handlevogna, og for såvidt resten av folket som så det, det var musestille et øyeblikk, man kunne høre den berømte knappenåla falle.
      Stakkars jenta, hun måtte få hjelp til å komme seg opp, beklaget så mye, men dama med handlevogna sa at det var jo ikke noe hun kunne for.

    3. Du ser jo muyyye finere ut uten sminke! 😍 ikke meningen å være negativ mot deg med sminke.. 😅🙈

    4. Vippene kler deg ikke! Og det er positivt, dvs du er finere uten alt stæsjet. Selv er jeg Sykepleier med videreutdannelse innen det kosmetiske. Jeg holder make up kurs. En viktig ting å ha fokus på: en skal ikke se sminket ut. Tips: vippetang. Bly vippene, ta på smashbox sin vippeforlenger. Vent til det har tørket, ta på mascara. Vipps, nye vipper. Naturlig og pent.😀

    5. A: Hei! Så fint at du spurte om dette, for da viser det at jeg har klart å holde fokus borte fra det her på bloggen.

      Jeg har operert, og ønsker å holde dette temaet utenfor bloggen 🙂

    6. til A
      hun svarte ville holde temaet utenfor bloggen……
      Ellers forstår eg ikkje problemet med å handle på barneavdelingen? Eg kan bruke størrelse 164 er det vel og størrelsen under i noen tilfeller..hvorfor handle andre steder når denne størrelsen passer bedre? Signalet man sender er at om du er kort eller kanskje smalere enn en mindre størrelser i dameklær eller mellom størrelser så kan ofte barneavdelingen redde deg….har null å si som forbilde.har og si for at man har et ok forhold til egen kropp og vet hvor man kan handle 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg