DAGEN VI HAR VENTET PÅ

God fredag, dere! Det har vært så utrolig varmt i dag at jeg stort sett har befunnet meg liggende i fosterstilling under air-conditionsystemet vårt her hjemme. Neida. Joda. Vi har vært ute en tur på lekeplassen i dag, samt handlet inn masse god mat til helgen + litt kos til barna. Denne helgen er nemlig den siste ordentlige feriehelgen vi har sammen, før Leo skal tilbake i barnehagen på mandag! Jeg har derfor vasket litt barnehagetøy og det siste av innkjøp gjenstår i morgen, sammen med hårklipp. 

Det er en stor dag vi har ventet på, for han begynner nemlig i ny barnehage. Han har hatt ferie i mange uker nå, så han er veldig klar. Minstemann begynner for øvrig ikke i barnehagen samtidig med eldste – så han har litt mer tid før en ny hverdag begynner for oss med skole, barnehage for begge to, samt en helt ny start for bloggen. I mellomtiden må jeg bare nyte det, merker jeg. Guttene mine som begynner å bli så store 💔

Helg blir uansett veldig godt nå! Jeg er så klar for den siste helgen i juli, selv om det er litt sørgelig at vi nå går inn i den siste sommermåneden så kan man jo trygt si at det har vært nok sol og varme i år. For selv om jeg både gleder meg til høst og etterhvert også jul – så vil alltid sommeren være noe spesielt for meg. 

Det blir nok godt å komme til den ordentlige hverdagen når den tid kommer, selv om den blir litt annerledes fra i år av! Ønsker dere alle en god helg ♥

4 kommentarer
    1. Den nye barnehagen som skal åpne nå er kjempe fin da, ihvertfall uteområdet 😊 der tror jeg de vil trives 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg