FØRSTE DAGEN I BARNEHAGEN

God ettermiddag alle sammen! I dag var ferien over, og det går gradvis tilbake til hverdagen – selv om skolestart for min del ikke er før om 20 dager, så merkes det at ferien går mot slutten for de aller fleste. Leo har derfor hatt sin første dag i barnehagen i dag etter ferien! Selv om det er langt fra hans første ordentlige dag i barnehagen, i og med at han har gått i barnehagen siden høsten 2016, så synes jeg det er greit med en rolig start i den nye barnehagen, og skal passe på at han ikke får så lange dager nå i begynnelsen. Heldigvis har jeg muligheten til det, for det betyr så mye.

I mellomtiden da eldstemann var i den nye barnehagen noen timer, gikk jeg en lang tur med minstemann. Vi spiste også lunsj, samt gikk en tur på kjøpesenter i noen timer. Gjett om gutten min som var i barnehagen ble overlykkelig da vi kom for å hente han igjen, før turen gikk videre hjemover. Vet ikke om det finnes om noe mer herlig enn noen som er så glade for å se deg at de kaster seg rundt halsen din og gir deg en stor klem. Haha!

Jeg gleder meg til et nytt barnehageår, og ikke minst til fremtidige barnehageår. Det er bare 3 år igjen for Leo nå før skolen står for tur. Men det kan jeg ikke tenke for mye på kjenner jeg, for da blir jeg gal. Først og fremst fyller jo lillebror 2 år om bare et par måneder. Heldige meg som har rukket å være tobarnsmamma i snart 2 hele år allerede!

Håper dere har hatt en fin mandag så langt! Ønsker dere en fin kveld ❤️ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg