HAN BEGYNTE Å GRÅTE AV GLEDE!

God kveld, alle sammen! I dag har virkelig vært en bra dag. Jeg lagde frokost til barna i dag tidlig og vi hadde en rolig morgen før jeg leverte dem i barnehagen. Det er alltid litt styr å få kledd på begge barna, og komme oss ut døren. Litt trass er det også noen ganger, men stort sett går det greit. Heldigvis! Da jeg kom hjem igjen begynte det å regne, og jeg er ikke spesielt glad i å rydde – men jeg synes det var overraskende hyggelig å bruke noen timer på å rydde her hjemme og fortsette å ordne med rommet til barna mens det pøsregnet utenfor.

Den alenetiden jeg har nå på dagtid siden det er ferie, er virkelig gull verdt! Før jeg fikk barn synes jeg stillhet var kjedelig, nå synes jeg det er fantastisk deilig at det er helt stille av og til. Jeg er ikke den personen som har veldig mye behov for alenetid, men enkelte dager er mer slitsomme enn andre, og da kjenner jeg at det er ekstra godt å få litt stilletid mens barna storkoser seg i barnehagen. Det er heller ingen bedre følelse enn å vite at de er så trygge og glad i barnehagen sin – vi har vært så heldige med de ansatte i barnehagen til guttene. Man merker at de oppriktig bryr seg om barna, og kan stå lenge om gangen og fortelle om barna sin hverdag, hva de merker at barna er glad i, morsomme episoder og så videre.. Ting de ikke hadde trengt å fortelle i det hele tatt, men som de likevel gjør på eget initiativ og som jeg som forelder setter så stor pris på. Det vitner om en stor kjærlighet for egen jobb og for barna de passer på!

I dag er en dag barna har gledet seg til – for i og med at bursdagsselskapet til Noah nærmer seg, har vi fått familien min på besøk som blir til søndag! De hentet derfor barna i barnehagen i dag mens jeg var hjemme for å rydde det siste, og når de kom for å hente guttene hadde størstemann rett og slett begynt å gråte av glede! Haha! TENK så glad han er i besteforeldrene sine og tantene sine, når han gråter av glede for å se dem igjen. Han er så omsorgsfull og glad i de rundt seg at jeg blir helt rørt. Det varmet hjertet mitt å høre om det❤️

3 kommentarer
    1. Flotte gutter og pupper. Jeg personlig ville kanskje dratt trøyen litt opp. 😉 Spesielt om familien var på besøk . Men ikke noe galt i å vise seg litt fram eller 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg