EN SNIKTITT PÅ NOAH SIN BURSDAG!

Hei dere! Jeg så på klokken for en times tid siden, og innså at klokken går så umåtelig fort når jeg har besøk. Som jeg nevnte innledningsvis i gårsdagens blogginnlegg, er familien min kommet på besøk! Siden de vanligvis alltid er her på helg, må jeg gå og minne meg selv på at det faktisk ikke er helg selv om det føles veldig sånn ut.

I dag har vi derfor vært en tur i Sandefjord, som vanlig spist lunsj ute (familien min og jeg er veldig glade i å spise mat ute som dere sikkert merker..) og handlet inn det aller siste til Noah sitt selskap til helgen! Derfor tenkte jeg å vise dere en liten sniktitt på Noah sin bursdag i dag. Jeg tror det blir en veldig fin dag med familie og venner. Bursdagene har vi alltid holdt her hjemme siden vi har en relativt romslig leilighet, og jeg synes det er like koselig hver eneste gang! Litt stress er det alltid med bursdager da – men det følger på en måte litt med, spør du meg. Å vite at jeg er med på å forme barnas barndom og at bursdager på den måten er ekstra stort – gjør likevel jeg opplever det som en eneste stor glede. 

En 2-års feiring in the making 🎉🎁🎂🎈

Det var også noen som lurte på om Fredrik skal være med på bursdagen til Noah som blir holdt her hjemme, og det skal han. Det samme skal hans del av familien. Det var en som kommenterte at det “oser selvskryt” hver gang jeg nevner noe om at jeg mener at det bare skulle mangle at vi er rause med hverandre og skal feire jul og bursdager sammen med barna etter at vi gjorde det slutt i vinter. Det er meg revnende likegyldig hva du kaller det og om du mener det er skryt at jeg fronter at vi mener det bare skulle mangle at vi samarbeider godt om barna – jeg kaller det å være foreldre. For oss er det vår livs viktigste oppgave, som vi tar veldig på alvor.

Nå har jeg akkurat laget skikkelig god middag til hele familien, så her skal vi bare nyte kvelden videre. Håper dere gjør det samme ❤️

10 kommentarer
    1. Nei, nå måtte jeg ta til tastaturet igjen altså 😛 For du kan ikke sitte og skrive at det er deg “revnende likegyldig” og samtidig nevneverdig (for du sier på en måte at en ting er nevneverdig så fort du velger å inkludere det i innlegget ditt). Hadde det vært deg såpass likegyldig – da hadde det vært glemt lenge før dette innlegget ble publisert (her kan jeg ta feil i og med at jeg ikke vet noe om når du skriver hvilke innlegg, men du skjønner hva jeg mener?) På grensa til hyklersk, om jeg skal være veldig streng. Jeg mener selvfølgelig ikke noe vondt med denne kommentaren, personlig syns du er en fantastisk blogger og mamma! Må bare kverulere litt i blant 😉 <3
      PS: Hva andre mener om deg trenger du ikke ta til deg, uansett hva denne meningen går ut på. Syns du har skrevet om andres negative meninger i en del innlegg i det siste, og det provoserer litt - kun fordi jeg syns du er en så flott jente og ønsker at du gir litt mer blanke! Nå er dette kun min personlige mening og det er ikke sikkert du er enig - men det er helt greit! Respekt og forståelse er noe folk flest trenger en stor dose av, der er du og jeg ganske like 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg