MIN STORE FAVORITT

Reklame | Maybeauty

Jeg har alltid hatt naturlig tykt hår, men for å gjøre håret mykt og verne om det, har jeg en stor favoritt til håret som jeg har begynt å bruke de siste ukene. Tidligere har jeg ikke brukt noen spesifikke hårprodukter i det hele tatt – sett bort i fra vanlig sjampo og balsam. Jeg begynte å bruke hårmasken fra Maybeauty for noen uker siden, og hver uke siden har jeg vært helt avhengig. Når jeg skal kjøpe ting til meg selv – alt fra klær til hårprodukter, vil jeg naturligvis foretrekke fra profesjonelle merker, men jeg får raskt dårlig samvittighet om jeg legger alt for mye penger i produkter til meg selv. Etter jeg ble mamma har det vært slik. Haha! Jeg er kanskje godt vant med å sette meg selv i andre rekke etter jeg fikk barna, likevel er det viktig å unne seg noe – og det bør man kunne gjøre med god samvittighet. Produkter som både gir det de lover, ikke er vanvittig overpriset, og som er enkle å få tak i.

Moroccan Miracle Hårmaske gir næring til håret og derfor ser man også resultater raskt. Den gir også håret en naturlig skinnende glans! Dette er en dyp, profesjonell hårbehandling man kan gjøre hjemme. Denne hårmasken kommer som en hette med produktet inni hetten. Jeg ble veldig nysgjerrig da jeg skulle prøve hårmasken for første gang, fordi jeg tidligere aldri har brukt hårmaske med hette før. Hetten holder på både fuktigheten og varmen og sørger for en jevn fordeling i hele håret – spør du meg er det slik alle burde bruke hårmaske.

Slik bruker man hårmasken: 

  1. Vask håret med sjampo og håndkletørk det. Åpne hårmasken og sett hetten på hodet.

  1. Fjern klistremerket og fest den slik at masken sitter bra på hodet.

  1. La masken virke i 30 minutter.

  1. Ta av den og skyll ut! Håret lukter godt og føles mykt, og man får den følelsen av hvordan håret føles etter man har vært hos frisøren – uten å ha vært der. Ikke minst er det SÅ lett å ordne håret etter å ha brukt hårmasken.

Vil dere også pleie håret og teste hårmasken? Jeg har fått lov til å dele ut 3 ansiktsprodukter + en spa pensel gratis, verdt 199 kr, når du handler Moroccan Miracle Hairmask eller et annet produkt fra MayBeauty på nettsidene deres. Du får altså 1 Face gel, 1 Face maske + pensel til å påføre denne i tillegg til 1 Pore mask gratis. Ansiktsproduktene jobber sammen og fungerer derfor veldig godt i kombinasjon for å rense ansiktet fritt for hudormer og død hud. The Incredible Face kit er en 3-trinns behandling:

  1. Face Gel: masseres inn i ansiktet og du vil se de døde hudcellene rulle av fra huden din.
  2. Face mask: Fjerner hudormer og urenheter fra huden din.
  3. Pore mask: Rengjør huden, lukker porene og gjøre dem mindre, og fjerner talg fra huden din. Resultater ser man allerede etter første behandling.

Produktene fra MayBeauty er ikke testet på dyr og inneholder naturlige ingredienser, noe jeg synes er veldig godt å vite og som personlig er viktig for meg når jeg velger produkter. Naturligvis!

Bruk gavekoden: Jessica, eller gå inn HER så legges ansiktsproduktene og penselen automatisk i handlekurven ved kjøp av hårmasken. P.S: Gavekoden varer en begrenset periode, så vær rask og bestill  ♥ God søndag videre, vi snakkes litt senere i kveld!

3 kommentarer
    1. It iss perfect time to make some plans for the future and it
      is time to be happy. I’ve read this post and if I could I want to suggest you few interesting things or suggestions.
      Perhaps you could write next articles referring to tuis
      article. I wish to read more things about it!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg