RETT SKAL VÆRE RETT!

Å hente i barnehagen. Det er min store glede i hverdagen: å se mine to nydelige barn som løper mot meg for å gi meg verdens største klem når jeg kommer for å hente dem etter endt barnehagedag for deres del, og endt skoledag for min del. Og denne gangen var intet unntak.

“Jeg har savnet dere så masse i dag” sier jeg til Leo som kikker opp på meg med tidenes største smil. “Og så fint dere har tegnet her i barnehagen da!” Fortsetter jeg før jeg sikter bort til tegningene som henger på rad og rekke på veggen inne i barnehageavdelingen de befinner seg på.

Leo ser rart på meg før han svarer: Hæ?

Jeg peker bort på kunstverkene som henger på rad og rekke før jeg gjentar: Så fint dere har tegnet!

Leo svarer meg ganske fort: “Mamma, jeg har faktisk malt – ikke tegna…”

Kremt… Selvfølgelig 😳😂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg