ALENE PÅ VALENTINE’S DAY

Hei alle sammen!

Tirsdag allerede, og hittil har uken blitt brukt på å være hjemme med et sykt barn. Ellers nyter jeg vinterferien min med skolearbeid, trening og avslapning. Har til og med rukket å være en tur hos min bestemor (som også bor her i Larvik) i dag, som var kjempehyggelig. Hun var også her på middag i helgen da jeg hadde besøk av familien, synes det er ekstra koselig de periodene vi kan se hverandre oftere enn vanlig♥

Jeg har heldigvis blitt ganske bra igjen etter at jeg ble syk da jeg fikk ferie forrige uke, så nå ser vi bare veldig frem til å reise til familien min i Gjøvik på fredag. Fredrik må bli hjemme da han naturligvis ikke har vinterferie fra jobben sin, men familien min i Gjøvik kunne ta seg litt fri og ville gjerne ha litt besøk av både meg og barnebarn noen dager.

Det betyr da at Fredrik blir alene på Valentines day – og at jeg også vil være “alene” i den forstand at jeg ikke vil tilbringe dagen med Fredrik. Vi har tilbrakt så og si alle slike merkedager sammen de siste årene, så det er jo litt rart!

Men altså: det er ingen krise, selv om jeg ikke akkurat kan nekte for å ta alle slags merkedager ganske høytidelig. Især bursdager. Men også morsdag, farsdag, Halloween, Valentines og så videre. Så derfor har vi forskjøvet det litt og feirer det derfor før jeg drar istedenfor♥ Gleder meg derfor veldig til en kveld med Fredrik og taco, film og bare slappe av før jeg omsider kan bli ferdig med pakkingen til vi skal dra!

For gudene skal vite at det var et helt annet prosjekt å pakke kun til meg selv, før jeg fikk barn😂

1 kommentar
    1. Så koselig at dere feirer på forhånd 😊
      Utfordringer blir ikke problemer der man finner løsninger ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg