ALT HAR EN SLUTT!

Riktig god kveld dere! Håper dere har hatt en god dag. I dag har jeg hatt en svært kort dag på skolen, noe som er greit på dager som dette. Tantene til barna, altså søstrene mine, er på besøk og kom hit til oss i går. Dagen vår i dag startet som normalt, jeg tok barna med til barnehagen i et voldsomt snøkaos (men fikk god hjelp til å gjøre barna klare i dag tidlig, det er sånne ting jeg setter så stor pris på) jeg løp ned til skolen og tenkte på hvor komisk jeg måtte se ut der jeg løp med joggesko, jakke som ikke var beregnet snøkaoset, og en diger bag. Etter skolen møtte jeg søstrene mine på favorittkafen min her i Larvik – Hungry heart. De har verdens beste kaffe, frappe og alltid noe vegansk mat i tillegg til alt annet på menyen. Bare et lite tips der altså ❤️ Vi har ellers spist skikkelig familiemiddag i dag, og barna ble badet av begge favorittantene sine før leggetid. Det er så utrolig koselig med besøk synes jeg! Det synes nok barna også.

Tross at vi har hatt en strålende dag, og at jeg gleder meg til alle dagene denne uken siden jeg får enda mer besøk utover uken – så har jeg litt blandede følelser akkurat i dag.  Barnevognen jeg har hatt til begge barna skal nå selges, det vil si: Jeg MÅ gjøre det nå – for den tar opp så mye plass og jeg har vel egentlig utsatt det i en hel evighet nå. Når jeg først er i gang burde jeg vel også kvitte meg med det ene lasset med babyklær som jeg egentlig har bestemt at jeg ikke skal ta vare på. Og det ene lasset med egne klær som jeg ikke bruker – men akkurat det er en annen sak. Haha!

Hvorfor er det så vanskelig å kvitte seg med ting fra babytiden?! Nå tenker jeg jo å få flere barn etter hvert – så noe må man selvsagt ta vare på, men jeg har så mye liggende etter barna at noe må rett og slett ut! Dessuten vet jeg at det er unødvendig å ha spesielt vogna stående og ta så mye plass i den ellers lille gangen vår, og jeg har åpenbart veldig vanskelig for å kvitte med meg alt som har med at barna en gang har vært små å gjøre. Babyklær som de har vokst ut av for lengst, babypledd, babyleker, og nå den ene av to barnevogner.. Jeg er helt håpløs! Det er kanskje på tide å innse at alt har en slutt, og at det ikke nødvendigvis er noe negativt ❤️

6 kommentarer
    1. Tror alle mødere sliter med å kvitte seg med ting fra barna er små😅 Moren min slet med å kvitte seg med en eske baby klær fra loftet i sommer og spurte 1000 ganger om det var greit før hun til slutt innså at det var ikke noe vi kunne bruke opp igjen😅

    2. Åh, kjenner til den følelsen! Synes det er aller værst med de minste klærne. Jeg har faktisk tatt vare på nesten alt av 50 og 56- klærne, jeg bare greier ikke å kvitte meg med de! Spør også samboeren min stadig vekk spørsmål som «du, den babysenga som guttene våre har brukt vet du? Den kaaaan jo være kjekk å stue vekk på mørkloftet til vi blir besteforeldre? Sant ja?».
      Tror det er ganske vanlig å «tviholde» på sakene til barna sine da, som et minne på hvor små de har vært.<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg