BARE DET BESTE ER GODT NOK

God kveld alle sammen ♥

Endelig har jeg klart å gjøre dette blogginnlegget ferdig, etter mye om og men. Har flere blogglesere som har spurt etter dette blogginnlegget og det synes jeg er så koselig! Jeg har nå fått kjøpt inn litt nye høstklær til guttene mine. Kresen som jeg er, i kombinasjon med et vanvittig dårlig utvalg av fine klær (sorry, men ærlighet varer lengst) har jeg saumfart både nettsider og fysiske butikker for å finne det jeg synes er det fineste. Bare det beste er godt nok for skattene mine♥

Jeg har også hamstret inn en del ullstrømpebukser i grå – men de har jeg lagt i barnehagen, så derfor ble de ikke med på bildene. Det vi mangler til vinteren nå er noe yttertøy + flere par ullsokker og et par sett ull-undertøy til begge to. Og muligens et par basic-bukser i bomull til å ha over ullundertøyet. VELDIG fornøyd med det jeg har handlet inn hittil da, og prøver å være flink til å ikke shoppe masse klær bare fordi jeg kan, men ting som jeg vet kommer til å bli brukt – og som vi kanskje kan gi bort når det ikke passer lenger.

En strålende fornøyd Noah i sitt nye sett! Han ble så glad da han fikk det på, og måtte vise seg frem til både storebror og pappa.

Størrelser synes jeg er litt vanskelig nå, for Leo blir jo 5 år i mars men 110 er litt i overkant – så jeg har kjøpt noe 104 og noe 110. Begge guttene kan altså bruke litt av alt, Leo må bare ha lenger bukser enn Noah.

Høyhalset oransjeaktig genser (mer sennepsgul i virkeligheten egentlig) ♥ Brunaktig genser med hette ♥

Overall/heldress i ull ♥

Sett i beige med ender på ♥

Lange ullsokker – disse er lys blå i virkeligheten så skjønner ikke hva som har skjedd på bildet her (haha) ♥ Brun-oransjeaktig strikket genser med knapper ♥

Lys blå cardigan i 100% merinoull ♥ Høstlue med knyting (det sto 3-5 år på størrelsen, men tror nok denne kun passer minstemann) ♥ Basic bukse i beige ♥

Denne beige dressen fikk Noah til bursdagen sin i fjor, og siden den var stor da passer den veldig fint nå! Derfor inkluderte jeg den i dette blogginnlegget sammen med de andre nye høstklærne jeg skulle vise dere ♥ Den til høyre er en tykk, brun dress i 100% ull til Leo ♥

Mye jordfarger- og toner denne gangen, som jeg for øvrig synes er fantastisk fint på høsten! Skikkelige høstfarger. Fant jo mye fint til guttene, men for et sabla styr.. Bestilte fra 4 ulike nettsider, så er ikke bare-bare når butikkene ikke klarer å produsere noe jeg synes er fint. Når alternativet i fysiske butikker er gensere med billig Batman-print og fleecegensere herfra og til et visst sted, så kjente jeg bare at da får jeg heller bare kjøpe fra ulike nettsteder om det er det som skal til. Jeg overdriver litt så klart, men dere andre foreldre skjønner forhåpentligvis kanskje litt av hva jeg mener… Fargeutvalget til gutter er også elendig. Velg mellom lys grønn og mørk blå, liksom. Guttene mine elsker rosa, lilla, beige, gul, oransje og brun – men det er det tydeligvis lite rom for blant gutteklærne som selges. Og finner man først en beige/gul/brun strømpebukse kan du banne på at den har prinsesser innbrodert nederst på beina. Håpløst! 😂

Håper dere likte dette blogginnlegget!

6 kommentarer
    1. Jeg finner så mye fine gutteklær i butikken jeg! Jobber på cubus selv, og vi har jo så mye nydelig nå😍 mye gult og okergult, strikkaklær i fiiiine høstfarger osv.. Men til jentene derimot.. Der er drt bare enhjørninger og prinsesser😂

      1. Vet du, det har jeg faktisk sett på Cubus! <3 Men finner bare de fineste klærne i størrelser fra 50-86 (og muligens et par plagg i 92) og da passer det ikke.. Så det er faktisk verdt å nevne! Når jeg ser på klær i større-gutt avdelingen så finner jeg ingenting :/ Det med jenteklær stemmer nok også, er SÅ mye rosa at man blir jo helt svimmel av å kikke bort på jenteavdelingen. Haha! Produsentene burde satse mer på "jentefarger" og "guttefarger" om hverandre, og ikke bare kjøre på med rosa til jenteklær og blått og grønt til gutteklær.

    2. Ull kolleksjonen til hust&claire er helt nydelig, både kjempefine design og super kvalitet med bambus inni. Anbefales! Ellers har jo polarn o pyret mye fint da!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg