BARNAS 17. MAI ANTREKK!

Hei dere! I dag tenkte jeg å vise dere noe jeg har gledet meg til å vise dere: Nemlig 17.mai antrekkene til guttene mine. Mai de siste 3 årene har jeg vist dere 17 mai antrekk barna skulle ha på seg, det er jo nesten blitt en slags liten tradisjon for bloggen, og i år er intet unntak.

Jeg ble faktisk ikke ferdig med antrekkene deres før nå i dag! Man må ikke ha alt helt nytt til barna til en hver anledning, noen ganger holder det å se i skuffer og skap, rydde litt på rommene deres og plutselig blir man overrasket over at man har klær man for eksempel har glemt, som har ligget innerst i klesskapet, eller klær man finner igjen etter man ikke har sett dem på lenge. Slik pleier jeg alltid å tenke, og det er sånn jeg gjør ved så og si en hver anledning. Men i år måtte jeg for første gang på 2 år kjøpe nye finskjorter til dem til 17. mai da de gamle er både slitte og flekkete. Haha!

Er det uansett noen som ikke bryr seg om de har på nye klær, gamle klær, arvet klær eller brukte klær – så er det jo faktisk barna! Det er jo så supert med gjenbruk. Noah sitt antrekk er til venstre, og Leo sitt er til høyre. Jeg ble kjempefornøyd med hvordan antrekkene ble, og er helt sikker på at guttene kommer til å stråle i antrekkene sine på den store dagen ♥

Ønsker alle en riktig fin tirsdagskveld videre!

9 kommentarer
      1. Hei hei!

        Nå vet jeg ikke helt om jeg forstår deg rett her, mener du at man MÅ være tvillinger for at man skal kunne bruke like klær?
        For ordens skyld: Barna mine pleier sjeldent å bruke helt like antrekk. Tvert i mot har de vel brukt helt ulike antrekk hver eneste 17.mai feiring, julefeiring, etc. I år var barna med og valgte, og ønsket seg samme skjorte – da ser jeg ikke noe galt ved å gi dem det 🙂

    1. Veldig fine antrekk for 17.mai! Bare koselig at de er like eller matcher på en slik dag😊 Har selv både gutt ig jente, men elsket at de matchet da de var yngre. Kos dere på 17.mai🇳🇴

    2. Fine antrekk. Det går da greit å kle de likt til fest, skjønner ikke helt problemet.
      Har to døtre, de valgte stort sett likt når de var mindre.

    3. Koselig med like klær, det gjorde jeg mye med mine to eldste jenter. Litt kjedelig for minstemor som arvet like klær, men i ulike størrelser😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg