BARNEROMMET ER KOMPLETT!

Reklame Desenio

God fredag, alle sammen! Endelig er det helg – og jeg har brukt en del av uken på å gjøre barnerommet til guttene mine klart. Det begynner å bli så fint nå! Jeg lurer på hvor mange ganger jeg har fått spørsmål om hvor jeg kjøper bildene jeg har hjemme på veggene i alle rom. Det er kun et sted på nett jeg har bestilt bilder de siste årene, og det er fra Desenio.no! Derfor er det med stor glede at jeg kan meddele at jeg kan gi ut en rabattkode til dere lesere i dag! Koden “MAMMASOM16” gir 25% rabatt på posters hos Desenio mellom 22-24 februar. (Koden gjelder ikke for rammer, handpicked/collaboration- eller personlige postere) Dette er et skikkelig godt tilbud, spesielt med tanke på at du får så mye for pengene hos Desenio i utgangspunktet.

I dag tenkte jeg at jeg skulle vise dere hvordan jeg har ordnet bildevegg på barnas soverom. Med en gang jeg fikk opp bildene på veggen deres, følte jeg at barnerommet var helt komplett. Bilder gjør så mye med stemningen i et rom.

Hvis du vil ha noen av de samme bildene du ser i dette blogginnlegget, så er det bare å søke etter navnet! Jeg har skrevet ned navnet på alle posterne under bildene jeg har tatt av dem, slik at de skal være enkle å finne for dere som kanskje ønsker å kjøpe noe av det samme.

📷 Det største bildet på bildeveggen heter Animal alphabet. De to minste heter Little elephant og Little Lion. For å finne bokstav-postere søker du bare etter Alphabet!


Bildeveggen satt jeg sammen selv, men det går også an å få hjelp til å se hvilke bilder som passer sammen på nettsidene deres. Nå har de også fått et verktøy kalt eksempel byggevegg –  hvor man digitalt kan sette sammen bilder, rammer og postere for å se hvordan de passer sammen. Dette for at man skal kunne få et bedre inntrykk av hva som passer inn i hjemmet sitt. Helt genialt!

📷Disse to bildene heter Santa Monica beach og Blue door Palm Springs. Disse skal jeg ha på det nye soverommet mitt!
Jeg er så fornøyd med både de nye bildene mine, men også de jeg har hatt på veggene i andre deler av leiligheten i flere år. De har også kanskje det største utvalget av plakater til barnerommet som jeg har vært borti, så det var vanskelig å bestemme seg for min del – ettersom det var så mye fint.  Men ikke bare til barnerommet, altså. Desenio.no har et bredt sortiment av alt fra fotoplakater, til klassiske svarthvitt-bilder, kule retrobilder, og moderne kunst. Det er det som er så fint med et så bredt utvalg – at alle kan finne noe som passer inn i hjemmet deres.

Ha en kjempefin dag videre, og riktig god helg!

6 kommentarer
    1. Dette var faktisk litt skuffende, trodde jeg skulle få se rommet deres jeg nå(med tanke på overskriften), ikke bare en bildevegg :’)

      1. Åh, det beklager jeg 🙁 Når jeg skal vise frem barnerommet vil jeg nok kjøre på med noe typ “Jeg viser frem barnerommet” eller lignende som overskrift, men skjønner nå at den kan tolkes dit. Lei meg for at det var skuffende, jeg skal jobbe med overskriftene mine fremover for å sørge for at det ikke oppstår slike situasjoner i fremtiden!

    2. Barnerommet er komplett eller jeg viser frem barnerommet, hvor er forskjellen? Svaret ditt ble litt merkelig.

      Hva betalte du for disse bildene eller for så vidt de andre bildene du har bestilt fra Desenio?

      Har du ingen betenkeligheter med å vise fram rommet til guttene og innholdet der for betaling? Du skrev at du skulle skjerme guttene mer. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg påpekte dette, du svarte med at du ikke utleverte de på samme måte som før, men plutselig skulle du skjerme de igjen. Bra det, bare synd at det tok så lang tid før du tok det til deg. Du burde skjermet de fra første gangen du sa du skulle, i stedet for å argumentere med at de ble eksponert på en annen måte enn før. Hva nå enn det er, bilder er bilder.

      Nå eksponerer du dem igjen, om enn ikke direkte, så indirekte og det for betaling. Barnerom til salgs. Hvorfor kan de ikke få ha noe så privat som soverommet sitt nettopp privat?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg