DATE MED FREDRIK + RABATTKODE PÅ ELLOS!

I annonsesamarbeid med Ellos

Riktig god onsdag alle sammen! Tenk det, den siste onsdagen i juni måned. Vi er halvveis til 2020 og jeg kjenner at jeg får helt fnatt når jeg tenker på det. I dag har vi ikke funnet på allverdens, men hatt en rolig og fin dag både ute og inne ute. Barna har fra fredag ferie fra barnehagen frem til august (om jeg husker riktig!) så vi gleder oss til masse tid sammen. Fredrik jobber fremdeles på dagtid men er stort sett alltid ferdig og hjemme til klokken 15.00-15.30 – så der er vi virkelig heldige!

Tror ikke Fredrik skal ha noe særlig med fri fra jobben før august og før vi skal til England, men i kveld skal vi faktisk ut sammen. Jeg er litt usikker på om vi rekker å spise middag sammen ute, men vi skal i hvert fall på kino for å se filmfavoritt-sjangeren vår: Skrekkfilm. Den nye Annabelle-filmen går nemlig i kveld! Jeg gleder meg skikkelig, og har gledet meg i flere uker allerede! Haha! Er vel bare jeg som går og gleder meg flere uker i forveien når jeg skal noe såpass “vanlig” som å gå på kino? Er glad jeg gleder meg så over de små tingene her i livet, for det gjør hverdagen så mye bedre. Alt blir bedre når man har noe å se frem til og glede seg til, og det trenger ikke alltid være de største tingene, dyre ferier eller hotellopphold.

Men aller først må jeg bare dele en rabattkode hos Ellos med dere! Ellos har igjen fått inn flere nyheter, og som vanlig fant jeg så mye fint som jeg ønsket å fylle garderoben med. Blant annet denne nydelige hvite blusen med blonder som du kan finne HER, den beige/gul-aktige toppen med knapper HER, og det hvite olaskjørtet HER – helt perfekt til både finere anledninger, men også hverdags med en enkel topp eller genser og noen sneakers. Har selv kjøpt meg flere slike denimskjørt de siste årene, og de passer altså til alt! Passformen er dessuten så fin.

Du kan også finne den dritkule sorte langbuksa på bildet under HER (bukser må man jo ha året rundt med vår norske sommer) den beige kjolen med knapper HER, og den beige shortsen HER. For meg er disse plaggene og antrekkene skikkelig sommer og det gjør meg så glad! Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Å føle seg komfortabel i det man har på seg har så mye å si, og er noe absolutt alle burde føle! Det er nok av klesbutikker der ute som utelukkende selger bittesmå størrelser og/eller generelt har et ræva utvalg i størrelser – og ikke en gang få meg til å begynne å snakke om alle klesbutikkene som kun fronter en kroppstype. Ellos har både størrelser for alle og viser et stort mangfold med blant annet modellene de velger å bruke, og det er så kult å se at en såpass stor aktør tar ansvar og viser andre aktører hvordan det burde gjøres!

Rabattkoden min 395438 gir dere hele 30 (!!) prosent avslag på ordinære priser hos Ellos.no frem til 30 juni! Rabattkoden min gjelder OGSÅ møbler og øvrige artikler til hjemmet. Klikk deg inn HER for å gå til Ellos og benytt deg av tilbudet. 

Nå skal jeg ta meg en kjapp bytur med et av barna, så håper jeg dere alle sammen får en flott onsdag videre!

2 kommentarer
      1. Klart det! Jeg likte den, men den var annerledes enn de to forrige Annabelle-filmene 🙂 Skvatt likevel noe voldsomt flere ganger! Den var bra, men ikke bedre enn de forrige.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg