DEN SISTE TIDEN VÅR SAMMEN…

Hei dere! Nå sitter jeg her etter å ha hentet den nye lysekronen vår på post-i-butikk. Den var så fin! Herregud som jeg gleder meg til å vise dere når den også er kommet på plass her hjemme. Det blir gøy! Utrolig lenge siden jeg har delt noe særlig interiør og hjem, altså egne bilder fra leiligheten vår, når jeg tenker meg om. Ellers har vi hatt en vanlig hverdag, meg som leverer guttene i barnehagen, før jeg drar hjem for å ha skoletimer, og den samme gamle regla. Haha! Er på syvende uken med hjemmeskole nå og kjenner det skal bli helt OK å få ferie i juni. Men nok om det!

Nå i dag tenkte jeg i hvert fall å dele en liten recap i form av bilder fra min Snapchat den siste tiden! Ikke bare fra de siste dagene altså, men fra den siste tiden – det er unektelig en stund siden jeg har delt noen glimt fra Snap 👻 Forstår jo at alle som har fulgt meg via bloggen ikke nødvendigvis har Snapchat eller følger meg der inne, jeg så også at det var noe andre bloggere pleide å gjøre og tenkte det var en fin idè. Jeg er veldig aktiv på Snapchat, hver eneste dag, og synes det er gøy å ha en plattform hvor jeg når som helst kan poste ting, uten at jeg trenger å planlegge det i nærheten av på samme måte som med bloggen. Elsker jo bloggen også, da. Så vil helst ikke velge mellom noen av delene!

I dag gleder jeg meg bare så voldsomt til å legge meg i kveld at jeg skal trene såpass hardt at jeg sovner før jeg kommer inn dørene her hjemme når jeg er ferdig. Er så lei søvnproblemer, søvnparalyse og hele pakka nå at jeg vurderer å dra til søvnekspert på nytt for en ny runde med råd til hva jeg kan gjøre. Vi får se! Håper uansett dere har hatt en grei mandag, og at dere alle har en fin uke i vente ♥ Jeg gleder meg i hvert fall til å dele min uke med dere gjennom blogg og andre plattformer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg