DENNE UKENS: PERSONLIGE TANKER, BOLIGKJØP, BARNA ++

God søndag, alle sammen! Dere som fulgte bloggen også for et par år siden, husker kanskje at jeg hadde ukentlige oppdateringer med “denne ukens” som jeg tenkte jeg kunne begynne med igjen ♥ Mange som spurte etter hvor disse blogginnleggene ble av da jeg sluttet med dem, så jeg håper de har vært savnet og at det er noe dere er glad for å se her inne igjen! Disse blogginnleggene skal altså egentlig ut på søndagene, så denne gangen ble blogginnlegget bare forskjøvet fra i går til mandag (i dag)!

AKKURAT NÅ

Sitter jeg i sofaen og har akkurat spist litt middag sammen med Leo, Noah og Fredrik. Har for øvrig utrolig liten matlyst for tiden, aner ikke hva det kommer av. Er vel bare litt sånn det kan være i perioder! Er en travel uke denne uken, både på jobb-fronten, personlig front og skolen, så jeg prøver å slappe av litt mellom slagene ♥ Sånn som akkurat nå.

UKENS INNKJØP

Er egentlig litt på shoppestopp om dagen fordi jeg må få sortert ut og ryddet i klærne mine, da jeg har så mye nå og er nødt til å kvitte meg med halvparten. Minst! Så det eneste jeg har kjøpt denne uken er noen smykker jeg har ønsket meg lenge + nye spisestuestoler. Den ene stolryggen på en av de gamle stolene har knekt, så nå var det på tide å få de ut. Gleder meg til å få inn de nye, er det noe vi kjøper lite av her i huset så er det faktisk møbler.. Men som dere vet har jeg ønsket meg et piano veldig lenge nå, så håper at jeg kan få kjøpt meg det som en gave til meg selv til jul!

UKENS GLEDER SEG TIL

Uten tvil jul og nyttårsaften! Og 3-års dagen til Noah som nærmer seg faretruende nå. Julen i år skal vi forresten feire i Gjøvik, og for meg er det uten tvil noe spesielt med det å “komme hjem” til jul. Har faktisk begynt å handle julegaver allerede. Sendte melding til søsteren min tidligere denne uken hvor jeg spurte hva hun ønsket seg, og hun responderte med “Haha, det har jeg ikke tenkt på Jessica – vi er i september!”

UKENS MEST LESTE BLOGGINNLEGG

Uten tvil DETTE blogginnlegget hvor jeg forteller om planer om å kjøpe bolig egen etterhvert (forhåpentligvis i 2020) og at Fredrik og jeg derfor har mye å sette oss inn i. Vi har jo rett og slett ikke peiling. Haha! Utrolig koselig at dette falt i så god smak hos dere, si i fra om det er noe dere ønsker at jeg skal skrive mer om når vi kommer lenger i prosessen.

UKENS TANKE

Hva ville jeg gjort nå, og hvor ville jeg vært dersom jeg aldri ville fått barna mine? Dersom jeg tok et annet valg de gangene, enn det valget jeg endte opp med å ta? Dette har jeg tenkt litt på etter at en følger spurte meg om hva jeg trodde jeg ville gjort nå om jeg ikke hadde fått barna mine, på Snapchat. Det er så sprøtt at det valget kan endre livet ditt så fullstendig, og hvem vet? Kanskje ville jeg ha flyttet tilbake til hjembyen min, kanskje ville jeg ha bodd i Oslo og studert akkurat nå. Kanskje ville jeg følt at noe ville manglet. Kanskje ikke. Man tenker kanskje at man har mye kontroll over eget liv, og det har man jo til en viss grad også – men det er også litt morsomt å tenke på alt som bestemmes av tilfeldigheter. Hvordan ville livet mitt sett ut dersom jeg for eksempel lot være å bli med den gangen jeg skulle treffe Fredrik for første gang? Det er gjerne slike valg man ikke en gang tenker over at man tar: som å orke å gå en tur, eller som å dra innom butikken før du drar til venninnen din. Det er så rart hvordan et så lite valg kan påvirke hele livet ditt. Det eneste jeg vet med sikkerhet er at uansett hvor mange potensielle valg-muligheter jeg har hatt for livet mitt hittil: så har jeg jammen meg truffet bra!

UKENS NEDTUR: Dårlig matlyst og lite søvn gjør jo at man ikke er i toppen av godt-humør skalaen, men har stort sett lite å klage over jeg, altså. Om noe, så får det bli nedturen forrige uke!

Ønsker og håper at dere har en fin uke i vente! ♥

1 kommentar
    1. Husker ikke om du lever på vegansk kost eller vegetar kost. Men ville bare tipse deg om denne gode grønnsaksposteien om du ikke allerede har smakt den 😊https://www.mills.no/produkt/vita-hjertego/gronnsakspostei/
      Overraskende god på smak! Men inneholder melkeprotein, så ikke vegansk.
      Ha en fortsatt fin dag😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg