DERFOR BLOGGET JEG IKKE I GÅR

God onsdag alle sammen♥

Her har jeg akkurat våknet opp da jeg sovnet på sofaen for en og en halv time siden, etter en nokså lang dag. Jeg pleier aldri å sove på dagen når barna er våkne, men i dag tror jeg virkelig jeg trengte det. Da jeg nå våknet hadde Fredrik laget hjemmelagde pannekaker til guttene, spist sammen med dem og sett barnefilm. Fredrik er helt og holdent klippen min, selv etter å vært sammen med han 7 år til høsten nå kjenner jeg bare tydeligere og tydeligere at jeg aldri vil være uten han i livet mitt. Tenk at vi er så heldige at vi har funnet hverandre så tidlig i livet som vi gjorde.

Ja, nå skal jeg ikke snakke meg helt bort i kjæreste-praten, da. På grunn av begrensede åpningstider i barnehagen grunnet korona, har det krasjet en del med skolentimene mine, og Fredrik er vanligvis hjemme fra jobb akkurat når barnehagen stenger. Men heldigvis har jeg forståelsesfulle, flinke lærere og Fredrik en god sjef som har kunne latt han dra litt tidligere fra jobb de dagene hvor jeg virkelig har måtte følge skoletimene mine. Barna har nå fri fra barnehagen ut uken da jeg har fri fra skolen, og jeg følgelig vil tilbringe noen dager med guttene mine.

Dette har som sagt vært en ganske lang dag, for å være helt ærlig har jeg hatt en dårlig dag i dag. Sånn bort sett fra at jeg har hatt min siste vurdering i samfunnsfag i dag! Dermed er jeg ferdig med vurderinger i alle andre fag enn matte. Det gikk veldig bra, jeg er stolt og fornøyd over hvordan jeg har jobbet med skolen dette semesteret. Det er også grunnen til at jeg ikke blogget i går, da jeg knapt hadde sett på stoffet (fordi jeg har jobbet med så mye annet skolerelatert) før i går, og da måtte jeg nødvendigvis bruke all min tid på det i går. Haha, det er ikke veldig gunstig å ta slike skippertak, men jeg skal ikke lyve og si at det ikke har fungert for meg i de periodene hvor jeg har hatt alt for mye på agendaen.

Plan for resten av dagen:

  • Takke Gud for at han ga meg Fredrik
  • Lese bok for guttene mine før de skal sove
  • Bestille take-away og spise i sofaen, gjerne med dyna
  • Se på trash-tv og planlegge de neste dagene, samt middager

Så, det var det. ♥ Nå må jeg runde av, så håper jeg alle sammen har hatt en bedre onsdag enn meg! Vi snakkes mer i morgen.

3 kommentarer
    1. Du e heilt fantastisk!!❤ Vell unt å ta deg en “fri” dag fra bloggen i ny og ned, ikje ha dårlig samvettighet for det❤ Du har 2 små,studerer, og jobber fult og helt så godt som du bare kan, så kos deg i kveld med Fredrik og nyt tiden sammen! Heier på deg og dere, stor respekt til dåkker begge😍❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg