DERFOR HAR JEG IKKE BLOGGET..

Hei alle sammen ♥

Endelig søndag, men hele to dager siden sist blogginnlegg. I helgen tok jeg meg rett og slett fri til å feire at jeg har fått feire, så har kun brukt tid på å oppdatere Snapchat. Så det er altså grunnen til null oppdateringer nå i helgen! Fikk flere spørsmål om jeg hadde sluttet å blogge, og det har jeg definitivt ikke. Jeg og et par venninner tok inn på Farris bad på fredag for å feire sammen, og i går jobbet Fredrik den siste dagen sin før han endelig også fikk ferie fra jobben sin. Jeg har fremdeles besøk av bestevenninna mi, så vi brukte gårsdagen med barna, lagde god mat og slappet av.

Synes det er rart at juni snart er over allerede, men vet samtidig at jeg fremdeles er ganske i starten av min feire, i og med at jeg ikke skal tilbake på skolen før 20 august. Jeg skjønner allerede at denne sommeren kommer til å gå unna fort, så jeg vil bare nyte den så mye jeg kan sammen med både barna, venner og familie.

Her er noen bilder fra helgen vår! Håper dere har hatt en like fin helg som meg. Lover at jeg ikke skal droppe bloggingen en hel helg igjen uten å gi noen beskjed på forhånd, får jo helt dårlig samvittighet når jeg ser hvor mange som har vært innom likevel.

4 kommentarer
    1. Hvordan er det på farris bad nå i corona tiden? Er spa delen stengt? Hatt lyst til å dra dit med forloveden min🥰

      God ferie, den er velfortjent❤️

      1. Var veldig bra! Spa-delen er ikke stengt (vi var ikke der da) fikk beskjed om at de måtte ha melding på forhånd om vi skulle bruke spaet. Er fordi de skal klaregjøre og vaske mellom besøkene <3

        Tusen hjertelig!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg