DERFOR HAR JEG IKKE BLOGGET

God kveld, dere! Endelig en liten skikkelig oppdatering fra min side. Jeg er nå i Gjøvik sammen med en av guttene mine, og har vært her siden i går kveld – altså torsdag kveld. Vi dro fra leiligheten vår i Larvik i går klokken 12.00 i går, og var ikke fremme i Gjøvik før klokken 17.00 – og tross at det går veldig greit å reise med ett barn, så merker jeg at var så sliten da jeg kom frem at bloggen rett og slett måtte vente. Vi skulle dessuten spise middag og komme oss litt på plass hos foreldrene mine, og da tenker jeg at det er bedre å vente med publisere noe enn å publisere dårlig innhold. Håper det er forståelig!

Det blir koselig med noen dager med familien min og venner her – vi drar nemlig ikke hjem igjen før på søndag. Fredrik er da naturligvis hjemme i fine Larvik med den andre sønnen vår, som jeg savner og gleder meg voldsomt til å se igjen på søndag. Allerede på mandag er det skole igjen for min del, noe jeg ser overraskende mye frem til! Tenk at jeg snart har hatt to uker ferie fra skolen. Så fort det har gått! Jeg gleder meg, jeg. Skole, snart vår og den vanlige hverdagen igjen! Det blir for øvrig noen travle måneder fremover mot sommeren, så jeg får nyte den siste feriehelgen min mens jeg enda kan. ❤️

Husker jeg ofte i starten av “blogg-karrieren” min fikk spørsmål om jeg var fra andre land enn Norge. Kanskje det har med at jeg har veldig mørkt hår naturlig og er veldig glad i å være brun? Jeg synes uansett det er like rart hver gang noen spør, for pappa og halve familien er jo faktisk fra Toten – som ligger like ved Gjøvik. Og Mamma er født i Oslo. Da jeg fortalte Fredrik hvor jeg var fra første gangen vi møttes, ante han ikke hvor Gjøvik var, og når han først skjønte det spurte han faktisk om jeg bodde på bondegård.. Haha! Det var ikke akkurat tilfelle.

Håper dere har en fin fredagskveld videre. Vi snakkes mer i morgen!

5 kommentarer
      1. Egentlig bare et forsøk på være enda mindre utleverende og eksponerende ovenfor barna 🙂 Er ikke sånn at jeg utelukker at jeg noen gang skal skrive navnene deres altså, men tenkte bare det ikke er så relevant hvem at guttene som var hvor – samtidig så vil jeg jo inkludere at jeg hadde tatt med meg en av dem hit til Gjøvik <3

    1. Det med at folk spør om du er fra et annet land tror jeg mest går på at du har et «utenlandsk» navn 🙂

    2. Heei! Fast leser her men tror ikke har kommentert tidligere… Nyt siste rest av ferien din -og vel hjemme,der du kommer fra,så deilig og kjekt😄💜
      Skjønte hvorfor du ventet med å blogge -pga reisen hjemover osv…😉 FULLT lovlig og forståelig!!😊😎
      SÅ GLAD OG OVERRASKET jeg ble for at det er deg og Fredrik igjen -gratulerer så masse,og stå på,dere er så flinke!!!💘👊👏
      Lørdagsklem fra en fan i Bergen,Ann Kristine😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg