DERFOR HATER JEG Å HA BURSDAG

OK, nå tenker du sikkert at jeg overdriver med overskriften min. Jeg hater selvsagt ikke det å feire med nære venner og familie, men det å bli eldre, se de rundt meg bli eldre (det er jo på en måte slik man ser årene går) det synes jeg er helt pyton. Det er mitt ærlige svar, jeg synes det er vanskelig å akseptere. De siste årene har jeg fått mange spørsmål om “hvorfor jeg alltid gruer meg til bursdagen min”: Og det er svaret.

I dag er jeg 22 år gammel og både Fredrik, jeg, og guttene mine har hatt en kjempefin helg med foreldrene mine som dro hjem igjen litt tidligere i dag. De kom til oss på fredagen og vi har derfor hatt helgen med dem her i fine Larvik (tross det ræva været vi har hatt, men jeg skal ikke klage) Vi har spist god frokost på farten, fisket krabber med barna, lekt i strandkanten, vært på en liten shoppingrunde på lørdagen – og avsluttet lørdagen med å spise bursdagsmiddag ute i går kveld. I dag startet vi dagen med kake og bursdagsfrokost, før vi dro videre på vegansk kafe i Skien og kjørte en tur i det dårlige været. Vi har storkost oss og jeg er utrolig takknemlig for både besøket av foreldrene mine og alle gratulasjoner jeg har fått i dag ♥

Tross at det kan føles vanskelig å bli eldre, er ikke alternativet med å ikke bli eldre så mye bedre det, heller. Så da får jeg prøve å trøste meg med det.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg