DET ER SÅ TYPISK!

God fredag!

Her er jeg nesten akkurat hjemme fra en joggetur. Utrolig deilig å få kommet meg litt ut også, da hele husstanden her brått er blitt syke. Vel, bort sett fra meg, da. Alle guttene mine er ikke like ille altså, og det er tvilsomt noe korona-virus på gang – men like fullt: Er det ikke typisk? Alle på en gang og full pakke. Ja ja, heldigvis er i hvert fall jeg frisk – så jeg skal ta så godt vare på guttene atte hjelp ♥

Ellers går dagene våre rolig for seg. I går måtte jeg ta skikkelig opprydning i alt som hadde med skolearbeid å gjøre, så bloggingen utgikk: Men at dere likevel klikker dere innom gjør meg skikkelig glad. Det er litt rart med denne nye hverdagen, men slik tror jeg det føles for de fleste av oss. Jeg prøver å være ekstra obs på å ta vare på mine egne besteforeldre i denne tiden (ved å ringe, send mld og tilby meg å handle mat for de og sette det utenfor hos dem) jeg tror det er ekstra viktig i denne tiden, og så tror jeg at en del besteforeldre kan ha lett for å føle at de er til bry om de ringer eller spør om hjelp med noe. Kanskje fordi de tenker at vi som er unge har “nok med vårt” – og vi har jo alle hver våre liv med både travle uker og det som er, men aldri fort travelt til å hjelpe familien♥ Derfor prøver i hvert fall jeg å være i forkant, for det tror jeg kan bety mye i en tid som denne. Får så vondt i sjelen av alle eldre som er redd for viruset, noe jeg har full forståelse for at mange kan være!

Jeg har allerede prøvd å få litt annet ut av all tiden jeg har til overs hjemme nå, både med rydding, organisering og den slags. Har begynt litt på rommet til barna, og skal fortsette i morgen. Dagene går så i ett nå at jeg ikke kan skille så mye på hverdag og helg, men uansett vil jeg ønske dere alle en riktig god helg – og så håper jeg at dere har det bra i den nye hverdagen. Hvis jeg har noen fra helsevesenet, butikkmedarbeidere, eller lærere som leser bloggen min vil jeg også benytte anledningen til å gi dere en liten hyllest. Tenk så ille ute vi hadde vært uten dere akkurat nå! ♥ Klem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg