DET GÅR MOT SLUTTEN..

God søndag alle sammen♥

Jeg har ikke glemt dere, selv om det går en stund mellom hver gang nå.

Det ble en ekstra fridag på oss på torsdag siden det var kristihimmelfarts dag, og gradestokken viste nesten 20 grader. Fredag var det enda bedre og over 20 grader ute til utover kvelden♥ Utrolig deilig og motiverende at det går sånn skikkelig mot sommer nå! Vi har også rukket å være i ventekarantene denne uken (under et døgn bare, for øvrig, da de var skikkelig kjappe på prøvesvarene!) og ellers føler jeg uken bare har rast forbi. Sist fredag hadde jeg full skoledag på skolen, denne fredagen jobbet jeg på dagtid.

Jeg tar meg i å stille meg helt uforstående til at jeg en gang har oppdatert bloggen flere ganger daglig! Tiden er definitivt ute for akkurat det, men jeg skal oppdatere mye hyppigere enn tidligere denne sommeren. Med både Snapchat, deltidsjobb, skole og barna har jeg verken funnet motivasjon eller tid. Men nok om det. Jeg mangler kun EN vurdering på skolen før jeg er ferdig med videregående nå! Jeg har for øvrig eksamen i starten av juni og må mest sannsynlig sitte med den hele bursdagen min, akkurat det er litt kjipt, men ingenting jeg ikke kan ta igjen når jeg er ferdig. Det går virkelig mot slutten nå og det er utrolig deilig å tenke på.

Se dette innlegget på Instagram

 

Et innlegg delt av @jessicaenerberg

 

Gleder meg til sommeren med barna og tanken på at jeg endelig får vitnemålet mitt♥

3 kommentarer
      1. Fornøyd med egen kommentar, anonym 23:27?
        Har ikke foreldrene dine lært deg å holde kjeft om du ikke har noe hyggelig å si?!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg