DET GIKK IKKE HELT SOM PLANLAGT..

Hei alle sammen, og riktig god torsdag! Dette blogginnlegget skulle egentlig ut i går, men jeg rakk ikke å skrive det da jeg dro til ei venninne på kvelden etter at barna var lagt, og dagen gikk i ett – så da kommer det ut nå i stedet!

I går hadde jeg en hel dag med bare Leo! Det har minnet meg på den tiden da det bare var oss to på dagtid, store deler av 2015 og halve 2016. Og før vi startet dagen vår sammen klarte jeg bare å tenke: HVOR har de siste 4 (og et halvt) årene blitt av hen. Neste mars fyller han faktisk 5 år, og er snart klar for å begynne på skolen ♥

Men tross at vi hadde en fin dag, gikk ikke ting heeelt som planlagt. Vi dro til Skien da jeg hadde hørt om en fantastisk bra vegansk Kafè i sentrum der, men da vi omsider fant frem etter en togtur og mye om og men, sto det på døren inn til kafeen at de ikke tok kontanter. Og hvor typisk er ikke det, når jeg for andre gang i livet mitt hadde klart å knekke kortet mitt i nesten to. Dermed hadde jeg jo bare kontanter, og vi ble nødt til å dra et annet sted. Litt skuffende, men ingen krise såklart! Vi fant derfor en annen kafè hvor vi spiste og slappet av, før vi gikk en tur i sentrum og noen andre butikker og var hjemme til omtrentlig klokken 15.00 – da var jeg så sliten og det samme var Leo.

Videre dette skoleåret på fridagene mine, vil jeg være flinkere til å finne på ting alene med en og hver av guttene også. I tillegg til den tiden vi har sammen såklart. Og det trenger jo ikke være så voldsomt heller, man kan gå i parken og ha en liten piknik, finne en lekeplass man vanligvis ikke går til, eller annet. Men guttene elsker å ta tog, så derfor prøver jeg å få det inn i kvalitetstiden også, haha. Neste gang tror jeg kanskje turen går til Oslo!

Ønsker alle sammen en riktig god helg. Vi snakkes igjen om ikke lenge!

8 kommentarer
    1. På hotellet hvor jeg jobber har vi skilter overalt som sier at vi er «kontantfritt hotell», men som sagt over her så har vi ikke lov å nekte å ta betalt i kontant, så vi tar daglig i mot betaling i cash likevel 🤷‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg