“DET HADDE JEG ALDRI KLART!”

“Hæ?! Har DU to barn? Det hadde jeg aldri klart!” Den jevnaldrede jenta ser på meg med store øyne. Jeg synes alltid det er like morsomt å se at noen blir overrasket over at jeg har barn, ikke fordi det er overraskende at de ikke vet det i seg selv – men fordi det er så naturlig og vant for meg nå. Det er jo livet mitt, hvilket det har vært en god stund allerede.

Jeg har til og med en femåring nå. Det er for meg ubegripelig noen ganger. 22-års dagen min er om under to uker, og det er klart jeg forstår at noen stusser over det når de møter meg først gang.

Selv om det av og til er litt rart å tenke skikkelig over at jeg faktisk har to egne barn nå, mine barn, så er det ikke akkurat noen nyhet i min verden. Så det er gøy når jeg møter venners venner og de blir overrasket over at jeg har barn og ikke minst også en femåring. Litt rart er det for øvrig når jeg møter noen som i samme slengen sier at de aldri i verden hadde klart å ha barn. Når du sier at “Jeg hadde ikke klart det” eller “Det hadde ALDRI jeg klart” – det vet jeg ikke helt. Jeg tror at majoriteten av alle oppgående mennesker hadde klart å ta vare på et barn eller to, men at det er utenkelig for de aller fleste på min alder har jeg likevel ingen problem med å både forstå og respektere. ♥

Håper dere alle sammen nyter fint vær i dag! Jeg skal ut med bestevenninna mi for å spise i dag og gleder meg veldig til det. Livet begynner å nærme seg noe som kan kalles “normalt” igjen og det er jammen ikke galt i kombinasjon med at det snart er sommer. Håper dere har det bra. ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg