DET HAR VÆRT SÅ TUNGT!

God fredag kjære dere! Dette, dere, er en god dag. En riktig god dag, skal jeg si dere. Jeg har ikke lenger 40 i feber og har til og med klart meg gjennom dagen uten å knaske Paracet til den store gullmedalje. Det har vært så utrolig tungt den siste uken fordi jeg har vært så dårlig! Jeg har derfor iherdig forsøkt å unngå at alle blogginnleggene jeg har skrevet den siste tiden, skulle ende opp med å handle om at jeg er syk. Men det har virkelig vært vanskelig, så beklager at bloggen har vært noe kjedelig de siste dagene. Å skulle prestere over alt når man er ordentlig syk (og da snakker vi skikkelig syk og ikke typ menn som er pjusk) er ikke så lett. Haha!

I dag var det karneval i barnehagen, og gjett hvem som hadde glemt det? Jepp, jeg. Jeg kom på det i går kveld 20 minutter før kjøpesentrene stengte, så jeg rakk bare innom nærmeste og da ble det noen stripete bodyer (som barna for øvrig likevel trengte) og så tegnet jeg dem enkelt og greit bare som pusekatter i ansiktet med noe sminke. Haha, det fungerte veldig fint og de hadde storkost seg på karneval i barnehagen. Jeg husker selv at jeg var på karneval i barnehagen min da jeg var liten, så det er både koselig og gøy å være vitne til at barna mine får oppleve noe av det samme! Jeg føler ikke en gang det er lenge siden..Ellers har jeg holdt på en del med soverommet til barna i dag – og jeg smeltet helt innvendig da Leo og Noah kom hjem fra barnehagen, Leo spaserer rolig inn på soverommet jeg har holdt på med og sier “Mamma? Du har rydda, du! Så flink du er!” ❤️ Nå er det 10 dager igjen til jeg starter på skolen igjen, så siden det har gått av voldsomt mye tid til å ligge på sofaen på grunn av sykdom ser jeg nå skikkelig frem til den neste uken med barna, venner og familie! Ønsker dere alle en god helg, og håper dere har hatt en like god dag som meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg