DET VAR VIRKELIG PÅ TIDE!

Hei alle sammen ♥ Og riktig god torsdag!

FOR en varm torsdag vi har hatt her i fine Larvik! 26 grader og sol. Det gjør meg oppriktig talt så glad inn i sjelen når været er fint og jeg vet at vi er helt i starten av sommeren i tillegg. Det er så sårt tiltrengt akkurat nå, kjenner jeg. Vel, barna skal ha fri fem uker sammenhengende i sommer – så jeg får bare begynne å planlegge hva vi skal finne på sammen i den perioden. Vi har jo allerede hatt flere uker sammen hjemme tidligere i vår hvor vi fant på mye av det jeg tenkte vi skulle gjøre nå i sommer, men vi skal nok likevel klare å ha det både morsomt og fint sammen. Jeg gleder meg! Dessuten har vi planlagt en del besøk av familie og venner, så vi ser skikkelig frem til en koselig sommer sammen. En dag kommer nok til å se tilbake på disse minnene og tenke at jeg savner det, at jeg savner at de er små og at vi hadde så mye tid sammen. Jeg vet at jeg kommer til å gjøre det, derfor nyter jeg det så mye som mulig.

Som jeg har snakket en del om tidligere på bloggen: Det er viktig for meg at barna har nok fri fra barnehagen. Vi snakker mye om at hverdagen til oss foreldre, oss voksne, ofte er så travel og slitsom. Men jeg tror barnehage-hverdagen også kan kreve sitt av en liten kropp, med stadig nye inntrykk, mye som skjer og alltid mange mennesker rundt seg. Barn trenger også ferie fra hverdagen sin, og det er viktig for meg at mine gutter får kjenne tydelig på forskjellen av hverdag og ferie♥

Over til overskriften: Dere ser kanskje noe annerledes med bloggen?! Jeg har endelig ordnet et nytt midlertidig toppbilde. Jeg skal ta masse nye bilder til bloggen fremover, så det kommer nok et helt nytt toppbilde innen sommeren er omme også – i og med at dette bildet ikke er flunkende nytt, det heller. Men jeg var altså så lei av det forrige og føler jeg har hatt det i evigheter, så nå måtte jeg bare. Følte virkelig det var på tide!

Nå skal jeg bare slappe av etter en fin dag. Jeg har trent, jobbet bak bloggen, vasket og ryddet deler av leiligheten, laget taco og hatt middagsbesøk av familien til Fredrik, samt handlet inn til helgen. Så jeg har ikke akkurat slitt meg ut, men likevel gleder meg til noen rolige, resterende timer av dagen. Håper dere har det bra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg