DETTE GLEDER JEG MEG TIL!

Et blogginnlegg som dette har jeg gjort en gang i året siden 2016, og disse blogginnleggene er jeg litt ekstra glad i å skrive. Som faste lesere vet fra før av, er det å ha noe å se frem til og glede meg til, utrolig viktig for meg. I dag trengte jeg å se litt på hva jeg gleder meg til i tiden som kommer, for den siste måneden har uten tvil inneholdt noen slitsomme (men likevel også fantastisk fine) uker. Jeg har fått utrolig mye tid med barna, vi har gått turer daglig, både i skogen og andre steder, vi har lagd god mat sammen, spilt og sett barnefilmer.

Likevel har det som sagt også vært slitsomt til tider, og det må det da være lov til å si. Ekstremt lite søvn, nattevåk, og det å balansere skolearbeid, bloggen, å være mye alene med barna fordi Fredrik har måtte være på jobb. Bloggen og skolearbeidet har kommet i andre rekke, men jeg kommer til å sørge for å få tatt igjen både det ene og det andre når hverdagen nå etter hvert saaakte men sikkert vil gå tilbake til normalt. ♥

Så, først av alt: 259 dager igjen til 2021… Og da MÅ jo ting ha roet seg betraktelig, sant?! Og før du tenker “men det er jo såå lenge til” så vit at det er 107 (!!) dager siden vi gikk inn i 2020. Dette skal gå bra, alt vil bli bra.

63 dager til jeg er ferdig med mitt andre år på VGS! Jeg har planer om å feire, forhåpentligvis har hotellene våre åpnet innen den tid, og siden vi bor 20 min gange fra Farris bad vil jeg booke et fint hotellrom og ta en helg der med Fredrik♥ Når spisestedene åpner blir det feiring med venner! (så fremt det er tillatt, selvsagt)

80 dager til Fredrik skal ta ut sin første ferieuke i sommer, hvor vi skal finne på mye gøy med guttene, og forhåpentligvis venner og familie!

67 dager til St. Hans.. Vi planlegger en koselig feiring i hagen med familie, forhåpentligvis grillfest♥

51 dager til min fødselsdag! Jeg gleder meg ikke nødvendigvis så voldsomt til å bli eldre, men jeg gleder meg til å tilbringe dagen med de som betyr mye for meg. Bildet under: Bursdagen min i 2018!

122 dager igjen til min første skoledag som VG3 elev. Kan dere tro det? Til det er mitt siste år på VGS! Jeg både gleder meg og gruer meg noe helt vanvittig. På dette punktet var det virkelig skummelt å sjekke kalenderen. Det betyr også at det i juni i år er nøyaktig ett år til jeg har fullført VGS og får studiekompetanse!!! Gråter av glede av bare tanken.

176 dager igjen til minstemann blir 4 år. Det er rart å se den lille babyen min bli så stor som han blir, men jeg gleder meg til å feire han allerede. (Bildet under er fra størstemann sin 2 årsdag i 2017, se hvor liten yngste gutten min var da! Og ser hvor mye jeg har forandret meg, hjelp!)

42 dager igjen til en liten oppussingsrunde i leiligheten vår! I mai kvitter vi oss med både sofaen vår og sengen vår, og kjøper nytt. Sofaen vår har vært helt super, både fin og praktisk – men vi har hatt den i fem år nå, og etter to barn (med påfølgende søl og det som følger med et småbarnsliv) er den ganske sliten. Skjønner at jeg scorer noen alvorlige voksenpoeng når jeg sitter og gleder meg til å få inn ny sofa. Haha. Vi har sett oss ut noen fine møbler og gleder oss veldig til å få det på plass!   

Nå skal jeg kaste i meg litt kaffe for å orke dagens siste timer! Så blir det tacomiddag med Fredrik og en film. Jeg har “tatt meg fri” fra skolearbeid i dag, så ofrer jeg heller morgendagen. Aldri likt lørdager bedre enn fredager, uansett. ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg