DETTE VISSTE DU IKKE OM MEG!

Hei dere! Jeg kom nesten akkurat inn dørene etter en meget lang (og veldig fin!) dag. Nå er det mange nye følgere på blant annet Snapchat og Facebook-siden min som har etterlyst å bli hedre kjent med meg, så derfor fikk jeg laget et lite fakta innlegg som har vært en gjenganger på andre blogger den siste tiden. Håper det ble bra, og at dere liker det!

3 TING JEG LIKER

– Gode hårdager – det er faktisk undervurdert. Hadde en dag i dag hvor håret mitt så helt vanvittig bustete ut enda jeg hadde børstet det sånn fem ganger. Burde sikkert klippe meg masse, men det tror jeg aldri jeg kommer til å tørre 💇
– Sommerdager med familie, venner og de som betyr mye for meg.
– Å sove til langt på dag. Haha!

3 TING JEG IKKE LIKER
– Gutter som kontakter deg og flørter når de selv har kjæreste. Kom deg ut av forholdet ditt om du vil flørte med andre, og la meg være i fred!
– Uflaks
– Løk

3 FAKTA OM MEG

– Jeg har egentlig fregner som jeg sminker vekk hver eneste dag. De er aldri synlige på bilder til bloggen, egentlig.
– På bloggen er jeg kanskje ganske klissete med alt av kjærlighetserklæringer til både kjæreste og barn, men slik er jeg ikke i virkeligheten. Forstå meg rett: Jeg er veldig omsorgsfull og kjærlig ovenfor både kjæreste og barn, men jeg er ikke den i virkeligheten som slår deg som en slik klissete person som jeg tidvis kan virke som på bloggen. Hvis det ga mening.
– Jeg synes det er utrolig givende og koselig å bli kjent med nye mennesker

3 TING JEG ØNSKER MEG

– Sommer så fort som overhode mulig
– Ismaskin tilgjengelig på kjøkkenet, gjerne der hvor kaffemaskinen er integrert.
– Et barn til

3 TING JEG BURDE

– Rydde i det gigantiske klesskapet mitt! Og hive ut 90% av klærne mine, som jeg faktisk aldri bruker..
– Bli flinkere til å legge meg tidlig
– Lære meg å gå skikkelig fint på skikkelig høye hele

3 TING JEG ER FLINK TIL

– Å klare å ta på meg to forskjellig sokker hver bidige dag. Jeg tuller ikke en gang.
– Å lage god mat
– Og det aller viktigste: Å være mamma <3

3 TING JEG IKKE ER FLINK TIL

– Å holde ting i orden. Jeg er ingen ordensmenneske dessverre, men skulle ønske..
– Å spise regelmessig! Jeg glemmer faktisk å spise, hvordan i alle dager er det mulig?
– Å holde meg unna solarium

3 TING JEG SKAL I APRIL

– Komme meg mer ut og nyte hvert sekund!
– Handle inn til min nye garderobe. Må jo først kvitte meg med en del av min gamle garderobe, da.
– Få laget ferdig videoen dere dessverre har ventet på i evigheter. Sorry ❤️

3 TING JEG GLEDER MEG TIL

– Tur med Fredrik i slutten av sommeren. Jeg vil til Positano i Italia som jeg har ønsket meg lenge men som aldri har passet med tanke på jobbingen til Fredrik og barnas ferie fra barnehagen. Så enten dit eller et annet sted! Fredrik bryr seg egentlig ikke hvor vi drar, så jeg kan jo spørre dere om dere har noen tips til kjæresteferietur? Til varmere strøk altså.
– Til jeg er ferdig med å skrive dette blogginnlegget, for da skal Fredrik og jeg se på Game of Thrones og spise sjokolade. Haha!
– Til barna våkner i morgen tidlig og vi bare skal kose oss hele dagen. Leo og Noah som er så blide og fornøyde om morgenen. Heldige meg!

3 TING SOM GJØR MEG AVSLAPPET

– Badekar
– Musikk (gjerne begge deler samtidig)
– Serier i senga på late dager

3 TING SOM STRESSER MEG

– Ubesvarte meldinger og mail
– At jeg snart er 21!! Da er det jo bare 9 (!!) år til jeg er 30?!? Jeg klarer ikke dette, jeg blir helt gal.
– At jeg må sitte og jobbe i hele påsken med en fremføring og en kapittelprøve i naturfag som jeg har etter påskeferien.. Ganske stressende, men sånn er det bare og det kommer nok til å gå veldig fint selv om jeg stresser litt akkurat nå.

Stor klem!

4 kommentarer
    1. Her er det 5 år til jeg blir 40 (helt grusomt), så bare forestill deg hvor gammel jeg føler meg 😉
      Da jeg ble 30 år, så syntes jeg ikke at det var gammelt, men nå derimot… Har to fine sønner da, en på snart 7 og en på snart 4. Har også mann og en jobb jeg trives med, så da er det ikke helt krise å bli “middelaldrende” likevel, haha 😉

      1. Haha! Men så herlig da, du er jammen heldig 🙂 Tror det med å bli eldre er noe man føler mest på selv, for jeg synes jo ikke du er gammel i det hele tatt – men jeg synes jo det er rart å føle hvert år at jeg blir ett år eldre, og at jeg begynner å føle at jeg drar på årene. Har kanskje noe med at man selv innser hvor tiden går og at det er rart at man blir eldre når man selv føler at man er den samme hele tiden? Hvis det ga noen mening 🙂

    2. Kan du skrive noen ord om hva du tenker om å reise på ferie uten barn? Vi skal på bryllupsreise i juni uten barn, men jeg har kalde føtter allerede. Gruer meg så sykt da jeg er livredd for at noe skal skje 😬🙈

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg