DU BLIR EN FANTASTISK STOREBROR..

Hei alle sammen! En ny dag i påskeferien vår er snart over, men etter en så fin dag kjennes det faktisk helt greit ut. Dagen vår startet ganske tidlig i dag, barna våknet som vanlig tidlig og kom inn til Fredrik og meg. Veldig koselig at det har blitt noe de gjør hver morgen! Vanligvis har jeg alså våknet før de kommer inn til oss, fordi jeg våkner av hver minste lille lyd som barna lager – natt eller morgen. Fredrik derimot, sover som en stein. Haha! Han er riktig nok verdens flinkeste og mest dedikerte pappa, så at han ikke våkner av hver minste ting, er jo egentlig bare positivt for hans del. Jeg har riktig nok skjønt for lenge siden at dette er en typisk “pappa”-greie, og at det er typisk “mamma” å være som meg, å våkne natt og morgen av alt og ingenting.

Leo skulle dessuten på overnattingsbesøk i dag hos farmoren sin, så han ble hentet på formiddagen. Så var det bare oss tre da: Fredrik, Noah og meg. Plutselig hadde vi bare en gutt her hjemme med oss, og brått var vi ettbarnsforeldre igjen. Og for oss betyr det masse koselig kvalitetstid med 2-åringen vår som har blitt så stor, og dagen vår gikk omtrent sånn som dette: Iskremspising i sentrum, en fin gåtur ved skogen, og lesing av bøker hjemme med påskegg og godteri. Noah blir 3 år denne høsten, så det er både rart og veldig gøy på samme tid. Han har utviklet seg så enormt mye bare på de siste månedene, og det er så utrolig fint å ta del i. Han er en omsorgsfull gutt, som er full av godt humør og verdens herligste latter. Både Leo og Noah er i grunn de fødte storebrødre begge to, på grunn av den store omsorgen de har for andre, og selvsagt personligheten deres utover det også.

For er det en ting som har vært spesielt viktig for meg å lære barna mine, så er det å ha omsorg for andre, å ta vare på hverandre, og viktigheten av å bry seg om andre mennesker. Derfor synes jeg det kanskje er ekstra rørende og fint å se at det er noe barna mine allerede er så flinke til – at det faller dem så naturlig❤️

Vi er så takknemlige for vår minste gutt, som har vært med på å gjøre dagen vår spesielt fin i dag. En dag blir du en fantastisk storebror, det er både jeg og pappaen din veldig sikre på..

7 kommentarer
      1. Hei Trude 🙂

        Så kjedelig at du synes det! Det var kjipt å høre. Jeg synes denne overskriften stod godt i samsvar med teksten jeg hadde skrevet til den, og tenkte at det var åpenbart at jeg ikke ville ha annonsert en graviditet med en slik overskrift (hvis det var det du tenkte på med clicbait?) – så derfor tenkte jeg at dere heller ikke ville reagere noe negativt på overskriften. Håper uansett du likte blogginnlegget, selv om overskriften ikke falt helt i smak hos deg! 🙂

    1. Jeg ble fryktelig nysgjerrig på hva dette innlegget kunne handle om mtp overskriften, men syns den passa veldig bra til teksten din! 🙂

      Så dere på lekeplassen ved bøkekroa men turte ikke gå bort 😅

      1. Så bra! Det synes jeg også 🙂

        Å, jeg synes bare det er koselig når dere kommer bort, så det må du gjerne gjøre ved en eventuell annen anledning 🙂 God påske videre!

    2. Clickbait, og i tillegg begynner det å bli nok «neste potensielle baby». Føler du går mye på repeat, og synes ikke det er så spennende å lese bloggen din lengre. 🙁

      1. Hei hei! Å, så kjedelig å høre Pia 🙁 Jeg går nok litt på repeat for tiden, da jeg har slitt med mye sykdom og mengder skolearbeid. Gi meg gjerne tilbakemelding om det er noe du savner å lese om her inne, så skal jeg gjøre mitt beste med å forbedre meg fremover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg