EN ÆRLIG INNRØMMELSE

God onsdag, alle sammen!

Her startet dagen relativt tidlig, ble faktisk vekket av barna i dag som kunne fortelle meg akkurat hvor mye klokken var, og at nå måtte jeg stå opp. Jeg vil nok alltid være et B-menneske som er ekstra glad i å ligge lenge å dra meg om morgenen uansett hvor mange barn jeg en dag ender opp med, men det var en herlig start på dagen, og jeg står faktisk gledelig opp tidlig når jeg har så blide gutter som vekker meg. Heldig var det i hvert fall at dagen startet fint, for siden i går har jeg vært syk og det hadde jeg nesten glemt før jeg våknet ordentlig. Haha!

Det går helt fint med meg altså, og vi har likevel hatt en fin dag. Til tross for at jeg ikke er helt i form, valgte jeg også likevel å dra på skolen i dag da jeg ikke orker å sitte hjemme og tenke på alt jeg går glipp av. Har vært et skikkelig kjør med prøver i det siste, og det har gått bra altså – men nå er det ny vurdering allerede på fredag, før det er 2 uker til neste matteprøve igjen. Er eksamen allerede i mai, da jeg allerde vet at det er 90% sjanse for at jeg kommer opp i mattematikk, så her er det ingen late dager for å si det sånn. Har en kommende barnebursdag om et par uker i tillegg, møter med samarbeidspartnere, og Gudene vet hva altså. To barn nå som jeg i tillegg er syk og har skolen, er ikke alltid verdens letteste oppgave. Det er krevende, og jeg må komme med en ærlig innrømmelse og si at jeg av og til kjenner at NÅ er det mye. Men det må være lov. Jeg mener jo overhode ikke at jeg har mer enn “alle andre”, men at jeg også kjenner at det kan bli mye på dager som dette. Som alle andre antakeligvis også kan kjenne litt på fra tid til annen♥

Jeg håper uansett at jeg alltid klarer å beholde evnen min til å klare å se lyst på ting, for som mamma vil man stadig møte på nye utfordringer, og alt handler om hvordan man takler dem ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg