EN ÆRLIG OPPDATERING

Hei dere ♥ Er noen dager siden sist nå, men ville takke så mye for all respons på sist blogginnlegg. Setter utrolig pris på all støtten!

Den siste uken har vært en rimelig hektisk uke med både å lese en roman på godt over 400 sider, skrive romananalyse (som jeg snart er ferdig med) jobb med sosiale medier bak bloggen og i tillegg har jeg også fått en annen jobb som jeg stortrives i, også har jeg hatt vanlig, fysisk skole i de fagene jeg har dette året (historie vg3 + norsk vg3) i tillegg til tid med guttene mine og Fredrik, så her går det unna kan man si. Haha! En helt ærlig innrømmelse fra meg: Jeg kunne aldri gått tilbake med å utelukkende drive med sosiale medier. Det, til tross for at jeg vet at jeg ikke kommer til å tjene mer på noen annen “vanlig” jobb per nå. Det var helt fantastisk da jeg var gravid og hadde baby og småbarn, men når det kun er meg og guttene er i barnehagen, faktisk omsider på barneskolen også – så ville jeg gått på veggen av å sitte hjemme og kun skrive blogg hver bidige dag jeg ikke hadde hatt en skoletime – som jo vil være tilfellet en dag og noen timer både her og der når jeg kun har to fag på selve skolen. Jeg vil føle at jeg er nyttig for noe mer enn det, og vil ha muligheten til å gå til noe når jeg ikke har timer på skolen♥ Jeg har skrevet mer utfyllende om dette i DETTE blogginnlegget jeg skrev før sommeren.

Men nok om det! Ellers tenkte jeg å bli mer hverdagslig i bloggingen igjen, så i dag skal jeg vise dere en liten handel. Vet at det er noe dere vanligvis liker veldig godt. Har også fått spørsmål på Snapchat om når jeg skal dele smoothie-bowl blogginnlegget og det kommer, men jeg må bare ha en ledig dag til å få planlagt, tatt bilder, skrevet ned alle oppskriftene osv. Så det kommer, men ikke helt enda♥

Druer som snacks til barna ♥ Klementiner som snacks til barna ♥ Grønnsaker og poteter til middager ♥ Pinjekjerner og cashewnøtter til salater ♥ Spaghetti til middager ♥ Ketchup ♥ Vegansk melk basert på kokos med ekstra tilsatt av vitaminer og mineraler (Elsker denne i smoothies for å gjøre den mer næringsrik! Tips for dere som ikke får i dere barna så mye grønnsaker også) ♥ Minipannekaker som snacks til barna ♥ Lime til smoothiene mine ♥ Vegansk karamellpudding ♥ Havrebasert fløte med pepper ♥ Kikerter (Spiser sprøstekte kikerter hver eneste dag, så mettende og godt!) ♥ Mexicansk brus med smak av mango, guava og ananas (litt motivasjon til sene kvelder med skolearbeid) ♥

Håper dere har hatt en fin start på uken! Vi har jo allerede rukket å komme til onsdag, så det har gått fort. Vi snakkes!

8 kommentarer
      1. Siden dette var ferdigristede pinjekjerner bruker jeg de bare rett i salater feks, ja <3 Hvis du bare får tak i naturelle, kan du også riste de litt selv hjemme i en varm stekepanne!

    1. Google: ”pinjekjerner ole martin” og se på videoen der kokken fra 4 stjerners lagde det. Ikke at jeg bruker pinjekjerner så mye mer enn de ristede i ny og ne, men det ser jo unektelig spennende ut å gjøre litt ut av dem =)

      God helg!

    2. Gratulerer med ny jobb ved siden av bloggen, så spennende! Kunne du tenkt deg å fortelle mer om det her på bloggen, hvor det er osv.? 🙂 Lurer forresten også på om du fremdeles spiser hovedsakelig plantebasert, eller er du vegetarianer/fleksitarianer eller lignende? Ha en fin helg! <3

      1. Tusen takk, Frida! Jeg kan helt sikkert fortelle mer om den andre jobben min, jobber i klesbutikk <3

        Jeg spiser stort sett plantebasert. Når jeg er hjemme spiser jeg plantebasert, men er jeg ute på restaurant osv spiser jeg vegetarisk (siden det ofte er det eneste de har her jeg bor). Men kjøper feks aldri inn kumelk eller egg til meg selv her hjemme. 🙂 Håper du hadde en fin helg også, ser jeg var litt treg med å svare her!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg