EN ALVORSPRAT: KROPP OG KLESTØRRELSER

I annonsesamarbeid med Ellos

Hei alle sammen, og riktig god torsdag! Dere husker kanskje at jeg både viste og tipset om Ellos plus collection for et par uker tilbake, hvorpå jeg viste dere masse fint badetøy fra både Ellos collection og Ellos plus collection? Da nevnte jeg at jeg ønsket å vise dere mer fra Ellos plus collection i et annet blogginnlegg siden de har så mye fine klær også, og det tenkte jeg at jeg skulle gjøre i dag!

Aller først vil jeg bare fortelle dere om en hendelse for et år tilbake. Venninna mi skulle kjøpe seg nytt badetøy, og sjekket ut plus-utvalget på diverse nettsider. Der la hun raskt merke til at mange nettsider solgte badetøy merket som plus-size med radmagre modeller, og da hun fortalte meg dette ble jeg altså så provosert! Absolutt ingenting galt i å være slank eller tynn, for jeg mener vi trenger aksept for absolutt alle kroppstyper i samfunnet vårt, men når badetøyet frontes og skal selges med PLUS SIZE i stor skrift – skal man ikke forvente at modellene faktisk er plus size og ikke undervektige? Dette provoserte meg såpass mye at jeg valgte å sende flere av de aktuelle nettsidene en mail med noen kritiske spørsmål til hvorfor de valgte å gjøre det på denne måten, hvorpå flere av dem enda ikke har valgt å gjøre noe med det (!)

Enda en grunn til at jeg er stolt av mitt samarbeid med Ellos er altså at de bruker Plus size modeller når de selger plus size tøy – for meg er det bare rart å skulle gjøre noe annet ♥

Her er mine klesfavoritter i sommer fra Ellos plus collection:

Nydelig rosa bluse finner du ved å klikke deg inn HER ♥ Beige topp HER ♥ Kjole med blomstermønster finner du HER ♥ De har SÅ mye fint altså, hvis du i likhet med flere av mine venninner er noen som aldri finner noe fint på Plus-avdelinger i fysiske butikker (og ellers, for øvrig) vil jeg absolutt anbefale deg å ta en titt på Ellos sin nettside!

Og så over til noen av klesfavorittene mine fra Ellos collection:

Ferskenrosa kjole HER (Fredrik mener bestemt at den ikke er ferskenrosa, men jeg er helt uenig og mener den ER ferskenrosa. Kan noen vennligst fortelle oss hvem av oss som er fargeblind?😂) ♥ Mønstret omslagsskjørt finner du HER ♥ Rosaktig bluse HER ♥ Skjørtet tror jeg er min største favoritt blant disse! Ville kanskje stylet det akkurat som på bildet, faktisk, men tror også det er veldig fint med noen hvite sneakers og en hvit tettsittende topp!

Senere i dag kommer barna tilbake fra miniferien sin med bestemoren og bestefaren sin (min mamma og pappa) og jeg kan ikke annet enn å glede meg. For jajøss er det deilig å ha litt fri og egentid, men som man savner de små når man først har fått litt av det!..

Husk rabattkoden min 395446! Den gir dere 30% rabatt på den dyreste varen blant ordinære priser (ikke møbler) og er gyldig helt til 31/7.

Ønsker alle sammen en fin torsdag videre, så snakkes vi igjen om ikke så lenge!

3 kommentarer
    1. Det har jeg faktisk ikke lagt merke til tidligere, men nå kommer jeg nok til å tenke over det hver eneste gang. Og ja; det ER fryktelig provoserende.

      (Du er fargeblind forresten, den kjolen er jo i en slags rust-farge?!)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg