EN ANNERLEDES TID I VENTE!

I samarbeid med Ellos

God søndag dere ♥ I dag skal jeg få vise dere noen nyheter til uteplassen fra Ellos! Vi vet jo allerede at denne sommeren blir annerledes. Weekendturen vi skulle ha til London er definitivt avlyst, og det blir en annerledes sommer. Men like fullt tror jeg at sommeren kommer til å bli fin, selv om den ikke kommer til å være som den pleier.

Det er så deilig å ha trapp ned til hagen vår rett utenfor stuen! Uteplassen vår er rett til høyre nedenfor trappen, kan så vidt skimtes på bildet over her. Vi har jo en stor hage (Akkurat DET har kommet veldig godt med oppe i alt nå den siste måneden) og Fredrik har ryddet hele hagen sist helg, så nå skal vi bruke litt tid på å gjøre det hyggelig rundt utemøblene våre. For vi vet at uteplassen kommer til å bli godt brukt i sommer, og jeg regner med vi ikke er den eneste familien som kommer til å gjøre det!

Innerpute 2pk 60×60 HER de koster 99,- med min rabattkode 415444 ♥ Putetrekk i fløyel som matcher innerputa til venstre (finnes i flere farger!) HER 2 stk koster 127,- med rabattkoden ♥ Beigerosa pledd til kjølige sommerkvelder HER ♥

Beige sittepute til uteplassen HER ♥ Nydelig gullfarget potte HER den koster bare 401,- med rabattkoden! Altså nesten 200 i avslag ♥ Og så måtte jeg selvsagt ha med et sengesett i sateng også, du finner det HER ♥Dette er dynetrekk i sateng x2 og putetrekk i sateng x2 til bare 530,- med min rabattkode 415444

Rabattkoden min gir dere som vanlig 33% rabatt på den dyreste varen på alle ordinære priser (inkluderer eksterne varemerker)* + 5% ekstra rabatt på alle nedsatte priser. Rabattkoden er gyldig t.o.m 30/4! Koden er: 415444

Selv har jeg handlet mye på Ellos lenge før jeg hadde noe samarbeidsavtale med dem, og returer er ukomplisert, frakten er rask, og du kan også dele opp betalingen din og få den på faktura om du ønsker det. Har i hvert fall veldig god erfaring med å handle fra Ellos, og det kunne jeg som sagt fortalt dere også lenge før jeg inngikk samarbeid med dem! Du kan klikke HER for å komme til Ellos sine nettsider og sjekke ut både nyheter og tilbud! Ha en god søndag videre så lenge ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg