EN GLEDELIG OVERRASKELSE

Annonse Nelly (?)

For en fin lørdag det har vært! Iskrem, en fin tur med familien, 13 grader og småkaldt (men fortsatt varmt nok til at man kunne orke å sitte ute og spise lunsj), og ja, vi har rett og slett hatt en veldig fin start på mai med både dagen i går og dagen i dag. Så jeg skal ikke skrive så veldig mye mer i dag, annet enn at i den anledning at det nå går mot sommer – har jeg også en gledelig overraskelse for dere som leser bloggen min og følger meg!

– Jakken min, blant flere ting i klesskapet mitt, som er fra Nelly –

Jeg har nemlig satt i gang en konkurranse på Instagram-kontoen min i dag, hvor du kan vinne et gavekort på Nelly.com på 1000,- ♥ De har så mye fint sommertøy nå for tiden, og jeg tenkte det kunne være en fin måte å gi litt tilbake til dere som følger meg på. Jeg har jo hatt konkurranser med jevne mellomrom, men nå er det faktisk et halvt år siden sist – så derfor følte jeg det var på tide nå. Jo, jeg hadde forresten en Giveaway med en samarbeidspartner som solgte barneleker i januar tror jeg det var, og jeg ble så glad da vinneren sendte meg en melding og takket for premien i ettertid, samt fortalte at den hadde blitt flittig brukt hjemme hos dem. Så hyggelig!

Om du vil melde deg på kan du søke etter Jessicaenerberg på Instagram eller klikk HER for å komme til konkurransen! ♥

Nå skal vi kose oss og slappe av resten av kvelden. Nyt lørdagskvelden, det skal i hvert fall vi!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg