EN GOD OG EN DÅRLIG NYHET

Annonse for Barnas Egen Bokverden

Hei alle sammen♥

Håper dere har en fin uke! Her er jeg i betraktelig bedre form, heldigvis. Guttene er ikke en gang noe syke, enda hvor dårlige både Fredrik og jeg har vært, er litt morsomt å se hvor godt immunforsvar de små får av å være i barnehagen, altså. Ellers går jo hverdagen sin vante gang selv om Fredrik og jeg begynner å bli bedre nå, men jeg kan nok ikke dra tilbake på skolen før på mandag da jeg må ta en koronatest først (selv om jeg er 99% sikker på at den kommer tilbake negativ så tar jeg den uansett, fordi jeg vet hvor mye jeg ville satt pris på det selv om jeg selv var i risikogruppa for viruset) og fordi jeg må rekke å bli helt frisk først.

Okei, så jeg velger å ta den dårlige nyheten først: Jeg har fortsatt ikke fått tilbake tilgangen min til Facebook-siden min. Den har over 6300 likerklikk og er noe jeg har jobbet lenge med, for å få et såpass stort publikum der inne. Jeg har ikke hatt tilgang på over en måned nå, og jeg er skikkelig oppgitt. Nå har jeg i hvert fall fått sendt et utfyllende dokument hvor jeg dokumenterer at siden tilhører meg og at det var jeg som opprettet den, så får vi håpe det ordner seg. Mister litt blogglyst når jeg ikke får nådd store deler av publikummet mitt fordi Facebook bare fjernet meg som administrator på min egen Facebook-side, men jeg har hørt fra andre som har fått siden sin tilbake ved å dokumentere slik jeg har gjort nå – så vi får bare håpe på det beste og krysse fingrene for at det går i orden♥

Den gode nyheten er at jeg har en ny kampanje til dere fra Barnas egen bokverden:

  • Gavekort på 1500,- ved innmelding i bokklubben deres for barn! Velg mellom 500 ulike barneprodukter (sengesett, barneleker, interiør til barnerommet og selvsagt (!) barnebøker)
  • Stiga-sparkesykkel for barn (velg mellom blå eller rosa) + to barnebøker!

Som alltid forteller jeg dere alt dere trenger å vite før dere melder dere inn, det inkluderer også det som vanligvis ville blitt skrevet med liten skrift. Her er informasjon om medlemskapet:

• Det eneste du betaler for å få velkomstpakken din sendt hjem til deg er portoen på 169,-

• Som medlem får du tilsendt såkalte hovedbøker. Dette er ikke så ofte, men for å få et helt gratis medlemskap må du avbestille hovedbøkene innen avbestillingsfristen – altså dersom du ikke ønsker å få dem tilsendt. Det er uproblematisk og fort gjort, kan gjøres på nettsidene deres eller via sms, ordretelefonen, eller mail. Avbestiller du hovedbøkene, får du altså et helt gratis medlemskap. Gjør du ikke det, får du de tilsendt men til en rimelig penge. Har du glemt å avbestille hovedbøkene, kan du også bare returnere (men du må da betale frakt for å sende tilbake)

• Det finnes ingen kjøpeplikt som medlem i Barnas egen bokverden, men du binder deg som medlem i et år. Det betyr i praksis ingen ting siden du ikke trenger å kjøpe noe som medlem, men du må da som allerede sagt huske å avbestille hovedbøkene via SMS, nettsidene deres, eller ordretelefonen – om du ønsker et gratis medlemskap.

• Når du har meldt deg inn får du får også tilsendt klubbens medlemsblad helt gratis ca. 20 ganger i året. I medlemsbladet får du en fyldig presentasjon av hovedbøkene og mange gode medlemstilbud på uendelig med bøker på nettsidene deres, som du kan kjøpe som medlem. Store avslag på barnebøker man kanskje ellers ville kjøpt for en dyrere pris på bokhandelen uansett (har selv sett barnebøker til blodpris i bokhandelen, som er billigere på nettsiden!) Du får også alltid fri frakt på bestilling av bøker på nettsidene deres, som medlem!

Klikk på bannerer under for å melde deg inn! Du kan også klikke på banneret om du er litt nysgjerrig og har lyst til å sjekke ut tilbudet! Du kan også tipse en venn eller familiemedlem med barn om dette tilbudet. Så ønsker jeg dere en veldig fin kveld videre ♥


4 kommentarer
    1. Hei! Hva tenker du om at du nesten ikke har noen lesere igjen på bloggen din? Kommer du til å legge ned bloggen og fortsette med andre sosiale medier som mange andre bloggere?

      Hilsen fast leser siden start

      1. Heihei<3

        Det stemmer ikke at jeg ikke har igjen lesere på bloggen. For maks to uker siden lå jeg høyt oppe på listen flere dager på rad. Jeg har vært dårlig på å blogge hele sommeren, tatt meg fri og gått mange dager uten å oppdatere – SÅ klart vil det vises. Til tross for det, har jeg hatt 2000 sidevisninger likevel. Om jeg legger ut link til blogg på Snapchat, Insta og Facebook er jeg høyt oppe igjen i morgen. Jeg stresser bare aldri med bloggtallene lenger, fordi inntekten min er såpass stabil og jeg har min faste følgerskare uansett. Og så trives jeg heller med å blogge når jeg har noe å komme med – hvis du skjønner hva jeg mener.

        Jeg kommer ikke til å legge ned bloggen med det første nei, men jeg tenker nok at jeg kommer til å nærme meg tanken når jeg begynner på studier <3 Jeg har jo allerede en rimelig stor følgerskare på Snapchat som er det jeg har satset på det siste året, så uansett om jeg legger ned bloggen en dag kommer jeg til å fortsette der en stund til tenker jeg 🙂

    2. Vil være trist om du legger ned bloggen! Jeg er innom om og leser, men legger sjelden igjen kommentar og sånn er det kanskje med de fleste…,

      1. Så utrolig koselig å høre det <3 Heldigvis har jeg ingen planer om det per nå, så bloggen vil gå som før hvert fall frem til jeg begynner på studier – så får jeg ta det derfra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg