EN LITEN OPPDATERING!

God kveld dere, og først og fremst tusen takk for koselige kommentarer på sist blogginnlegg ♥ Det betyr mye å høre fra dere i kommentarfeltet, altså! I perioder kan jeg føle at det kun er familien min som leser bloggen min, klarer ikke helt å forholde meg til tallene. Er litt rart å innse at det slett ikke bare er familien min som følger med, men flere tusen mennesker hver dag, og det er vanskelig å ta innover seg til tider.

I dag har vi feiret fastelavn med boller og is – for dere vet, merkedager og jeg. Haha! Jeg lagde hjemmelagde boller (og bakst er noe jeg er ekstremt dårlig på, så de ble gode men med et litt merkelige utseende) og så hadde vi krem, smeltet sjokolade og melkesjokolade-is ved siden av. I tillegg har jeg rukket å både trene, jobbe med matte (har prøve i matte allerede neste onsdag på skolen, og prøve i samfunnsfag på fredag) OG vært ute noen timer med mine to små og tanta mi som bor ikke så langt fra Larvik. Det var veldig koselig og vi fikk oss en koselig tur, pluss et lite måltid ute på en barnevennlig restaurant. Så til tross for at jeg sto opp så sent som 11.00 i dag, har jeg likevel fått litt ut av dagen. Var litt rart å våkne opp i dag siden jeg visste dette ville bli den siste feriedagen min. Jeg har for øvrig hatt ferie i over to uker fra skolen, så noe synd på meg er det definitivt ikke! Gleder meg til å komme meg tilbake i gode rutiner med skolen og alt, tiden går så himla fort nå frem til vår og sommer, så jeg prøver bare å henge med så godt jeg bare kan.

Måtte bare poste en liten oppdatering nå på kvelden før jeg skal fortsette med skolearbeidet! Nå skal jeg bare slappe av og lade opp resten av søndagskvelden. Har vært en veldig fin helg! Gleder meg til ny kommende uke og håper dere gjør det samme ♥

FACEBOOK HER — INSTAGRAM HER — SNAPCHAT: MAMMASOM16 

3 kommentarer
    1. Flott med fine dager👍 Ikke for å være negativ mot deg, men tror flere hadde lest bloggen hvis du ikke hadde postet så mange gamle innlegg på Instagram😊 Du skrev i et innlegg at du hadde gjort det et par ganger, men du poster jo titt og ofte😊 Kjedelig for oss som har fulgt deg i mange år👍

      1. Koselig at du synes det <3 Det er overhode ikke det at nok mennesker leser bloggen, for jeg har mer lesere nå enn jeg har hatt på mange år. Det er de uhyggelige kommentarene som har gjort at jeg har mistet blogglysten litt, bare. Og på Instagram poster jeg sjeldent noe om at jeg har nytt blogginnlegg ute, men jeg gjør det på Snapchat. Men det å poste gamle blogginnlegg har jeg sluttet med ettersom jeg fikk flere tilbakemeldinger fra leserne mine her på bloggen at de synes det var kjedelig å klikke seg inn på gamle blogginnlegg. Forståelig nok! Når jeg får tilbakemeldinger/kritikk, gjør jeg alt jeg kan for å ta det til meg. Unntakene har vært et par ganger i en periode på flere uker, men da poengterer jeg dette ved å for eksempel skrive: Dette er det mest leste blogginnlegget i 2019, eller lignende 🙂 Skjønner at du har syntes dette har vært kjedelig, så beklager for det!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg