EN LITEN OPPDATERING!

I samarbeid med Ellos

God søndag dere! Nå er vi allerede i gang med påsken, og siden vi ikke får gjort noe annet enn å være hjemme, skal vi faktisk bruke påsken på å rydde og organisere her hjemme. Jeg synes det er helt greit egentlig, fordi det er ting jeg vanligvis ikke har så mye tid til. Hovedgreia vår nå er å ferdigstille soverommet til Fredrik og meg (vet jeg har snakket mye om det, men gleder meg unormalt mye til å vise dere det!) og å få inn litt nytt på badet. Jeg finner mye inspirasjon på Ellos, de har for øvrig mange nyheter for tiden blant produktene sine, og tenkte å vise dere noen nye tilbud derfra i dag!

Ellos har forresten et viktig og stort fokus på bærekraftig produksjon (deriblant også en ekstra serie som går under navnet A better choice – hoveddelen av produktene jeg viser dere i dag er derfra) og det er viktig for Ellos at produktene deres produseres i fabrikker med gode arbeidsforhold som preges av respekt for mennesket og miljøet. De har til og med etablert et etisk kodeverk basert på standarden Initiative Clause Social, ICS, som omhandler barnearbeid, tvungen/ufrivillig arbeidskraft, diskriminering, rett til å tilhøre fagforening, lønn, fordeler, helse, sikkerhet på arbeidsplassen og miljø. Alle nye leverandører til Ellos signere disse etiske retningslinjene og garantere at de jobber aktivt med å etterleve dem, det blir også gjort regelmessige tilsyn og oppfølging, samt inspeksjoner hos alle leverandører. Da kan vi snakke om at andre kjeder har noe strekke seg etter, for her går Ellos virkelig foran som et utrolig godt eksempel♥ Det gjør meg stolt som blogger å samarbeide med en slik kjede, som tar ansvaret sitt på alvor!

Til soverommet:

Beige sengesett i sateng HER (Her får du to dynetrekk og to putetrekk i sateng for 380,- med koden min 415444) ♥ Gardiner i en varm gråtone HER ♥ Lys nude-rosa sateng sengesett HER ♥ Ja, jeg er glad i sateng. Haha!

Til badet:

Badekåpe/morgenkåpe HER (finnes i flere farger!) 287,- med rabattkoden min ♥ Grå baderomsmatte HER (finnes også i flere farger!) ♥ 2pk hvite store håndklær HER, de koster kun 133,- med rabattkoden min ♥

Rabattkoden min gir dere hele 33% rabatt på ordinære priser (inkluderer eksterne varemerker, altså kan du kjøpe fra hele Ellos med denne rabattkoden og få 33% avslag på ALLE ordinære priser)* + 5% ekstra rabatt på alle nedsatte priser, altså alt av salg. Gyldig t.o.m 30/4! Koden er: 415444 ♥ Klikk deg inn til Ellos sine nettsider for å finne dine favoritter! Vi snakkes senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg