EN LITEN OPPDATERING..

Hei alle sammen ❤️ For en dag det har vært. Jeg startet dagen min med å forsove meg en hel time, jeg har ikke forsovet meg på så lenge jeg kan huske – men det var akkurat like uhyggelig som jeg husket det. Haha, uff! Deretter kikket jeg ut vinduet og innså at det hadde snødd ganske store mengder i løpet av natten, før jeg kastet sammen sakene mine og løp ut døren for å rekke neste tog etter det jeg hadde forsovet meg til. Jeg klarte også å miste bankkortet mitt i snøen et sted og hadde så flaks at jeg faktisk fant det igjen før toget kjørte fra meg – så ja, en interessant morgen var det i hvert fall, om ikke annet.

Jeg har i hvert fall hatt det veldig hyggelig i Gjøvik siden jeg kom frem i dag – fått spilt inn en video til bloggen, tilbrakt tid med søstera mi og nå med bestevenninna mi. Det er rart å være uten barna og jeg blir aldri vant til å være borte fra dem over flere timer. Det er alltid noe som mangler, og tanken på Leo og Noah ligger alltid i bakhodet mitt. Hvordan har de det, hva gjør de? Burde jeg kanskje blitt hjemme? Savner de meg? Det var så vondt å si hade til guttene på morgenen i dag, enda jeg vet jeg ser dem igjen i morgen. Jeg er jo tross alt bare borte et døgn fra dem denne gangen, og det kjenner jeg er nok i massevis. Jeg vet at de har det veldig koselig med masse pappatid hjemme, for Fredrik er virkelig en helt enestående far, den beste Leo og Noah kunne fått. Likevel kommer det nok alltid til å være litt vondt å reise fra dem, for meg har det blitt litt som en liten del av prisen det koster å elske noen så vanvittig høyt.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg