EN LITEN OPPKLARING

God dag! Håper dere har hatt en veldig fin helg ♥ Det har i hvert fall jeg, med både tid hjemme med guttene mine på fredagen og en rolig morgen/formiddag med dem i går på lørdagen, samt en miniferie til Oslo en natt fra i går til i dag som skulle tilbringes med søsteren min. Jeg blogget altså ikke i går fordi jeg valgte å ta meg en dag fri fra all jobb som har med bloggen å gjøre (for det er jo selvfølgelig mer enn bare blogginnlegg som må postes) men merker at jeg får ganske dårlig samvittighet ovenfor alle dere som klikker dere inn her på bloggen hver dag uansett.

Siden mitt siste blogginnlegg handler om at en av guttene mine er syke, og jeg valgte å dra inn til Oslo som avtalt likevel: Tenkte jeg at jeg skulle oppklare litt da jeg fikk noen meldinger fra følgere på Instagram etter jeg delte noen bilder fra osloturen. Gutten min var mye bedre da han våknet på lørdagen, og derfor kjente jeg at det gikk helt fint. Han er fremdeles på bedringens vei, men vi kommer nok til å holde han hjemme fra barnehagen i morgen bare for å være heeelt på den sikre siden. Dessuten er da Fredrik vitterlig en like trygg omsorgsperson som meg – bare så det skal være sagt. Jeg forstår likevel spørsmålene da jeg ikke tror jeg hadde kost meg like mye dersom jeg visste at gutten min var skikkelig, skikkelig syk. Det er han altså ikke ♥ Det hadde vært lett å tolke spørsmålene jeg fikk fra dere følgere som kritikk, jeg velger å tolke det som at dere bryr dere og det synes jeg faktisk er fint.

Her kommer noen bilder fra overnattingen i Oslo jeg hadde med storesøsteren min:

Frokost på hotellet før vi dro hvert til vårt i dag tidlig!

Vi spiste på Pincho, ganske god mat og veldig gode drinker. Kan anbefales! Var også veldig barnevennlig på dagtid kan jeg tenke meg, så fikk veldig lyst til å ta med guttene dit en gang også.

Det var så godt å komme hjem til barna og Fredrik i dag – og nå er tid for øving til matteprøve jeg har på onsdag før det er høstferie for min del! Må jobbe MYE med matematikk innen den tid, så kan jeg glede meg til å ta en velfortjent ferie etter det. God søndag videre!

2 kommentarer
    1. Syns det er spesielt at vi i 2019 i Norge, hvor vi snakker så mye om likestilling rundt lønn og kvinner i lederstillinger, fortsatt underkjenner pappa som en trygg og god omsorgsperson. Syns du svarer godt for deg her 🙂

    2. Syns synd på deg som til vanlig står på fra morgen til kveld, med 2 små, utdannelse mm, som må bruke tid på å svare på tull og rør fra noen som høres ut som mammapolisen eller overformynderiet. For din egen skyld, prøv og drit i dem og ikke bruk energi på svada. Syns du virker som ei meget driftig og real jente.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg