EN LITEN PAUSE

Hei alle sammen♥

For en fin dag vi har hatt i dag! Guttene og jeg har møtt tanten min som bor et lite stykke unna her, for å gå tur med henne i skogen. Vi holdt selvsagt god avstand til andre mennesker, og hadde en veldig fin tur. I tillegg fikk jeg sove lenge i dag, da Fredrik sto opp med barna – og det var så herlig!

Jeg henger utvilsomt etter i noen fag på skolen nå (løper frem og tilbake mellom barn og skole på pcen, haha, et meget morsomt syn antar jeg) og har hatt masse jobb i det siste – merker et betydeligere større trøkk på antall samarbeidsforespørsler jeg får pga coronasituasjonen. Derfor velger jeg å ta litt fri resten av dagen og i morgen, fordi jeg må prioritere skole og egentlig er ganske sliten nå. Dette er ikke noen klage, jeg tror absolutt ikke jeg har det verre enn andre, og jeg vet at folk er permitterte fra jobbene sine og full pakke nå, hvilket jeg synes er kjempetrist. Det jeg prøver å si er bare at det krever litt å holde tritt med skolen når jeg er hjemme med barna alene, i tillegg til alt som kommer oppå dette. Derfor må jeg prioritere skolearbeid i dag og i morgen, muligens søndagen også. Det blir altså en liten pause, men jeg kommer sterkere tilbake så fort som mulig. Kanskje allerede på søndag, kommer litt an på hvor effektiv jeg er. Haha!

Jeg har jo egentlig påskeferie fra skole nå, men rett etter påskeferien har vi et par vurderinger i de dagene jeg henger litt etter i per nå, så derfor blir det litt ekstra viktig at jeg fokuserer på det nå!

Tror jeg kommer til å sette utrolig stor pris på hverdagen når den begynner igjen, slik vi alle kjenner den, og regner med jeg ikke er den eneste♥ Ønsker dere alle en riktig god helg og håper dere har det bra!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg