EN MORSOM NYHET!

Hei alle sammen ♥ Endelig 1. mars, og vi er offisielt inne i den første vårmåneden! Det gjør meg så utrolig glad at vi nærmer oss våren. Leo fyller 6 år om bare noen uker, og selv om denne bursdagen hans heller ikke blir helt normal (hva enn det betyr nå lenger), så skal vi selvfølgelig gjør det aller beste ut av det og feire at han snart er blitt skolegutt. Veldig rart, husker jeg skrev på bloggen da jeg var høygravid og vi endelig hadde gått inn i mars måned, hvor jeg hadde termin. Og nå begynner han snart på skolen. Det føles litt uvirkelig.

De siste dagene har jeg kun tilbrakt med litt annen jobb, tid med Fredrik, og litt trening nå som det endelig er mulig å jogge seg en tur uten at man må pakke seg inn i ull og ytterklær. Skolen er i full gang igjen etter vinterferien, men det er jo bare 4 uker igjen til påskeferien uansett, og da er vi plutselig inne i april. Så tiden flyr og jeg skal prøve å nyte de siste månedene jeg har igjen på videregående før jeg er ferdig i juni, tror jeg kommer til å savne veldig å gå på videregående.

I dag har jeg en litt morsom nyhet å dele med dere, for i dag nådde jeg 40 000 følgere på Snapchatkontoen min. Det synes jeg er ganske vilt, men mest morsomt. Jeg har jo jobbet mye med Snapchat det siste året, og det er ekstra morsomt å se at det gir så gode resultater♥ Ikke at jeg forstår hvorfor så mange følger en sliten småbarnsmamma, altså, for det gjør jeg ikke. Haha!  Nå vil jeg bare bli flinkere til å oppdatere bloggen, selv om dagene er hektiske og det ikke alltid er like lett å få til.

Nå skal jeg se litt serier før jeg må legge meg tidlig og levere guttene mine i barnehagen i morgen tidlig, noe jeg gleder meg til♥ Håper dere har det fint, tross omstendighetene. Tenker spesielt på dere i Oslo!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg